Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Физическая культура. Спорт [796]
----> компьютерные игры. Видеоигры [ 794:004.9 ]
Печать списка
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
--> Физическая культура. Спорт [796]
----> компьютерные игры. Видеоигры [ 794:004.9 ]
Рубрика
- Название:
- компьютерные игры. Видеоигры [ 794:004.9 ]
Печать списка
Связанные описания:
Доступно
1 из 1
Книга
Kirkpatrick, G.
Aesthetic theory and the video game
Manchester University Press, 2015 г.
ISBN 9780719077180
Kirkpatrick, G.
Aesthetic theory and the video game
Manchester University Press, 2015 г.
ISBN 9780719077180
Доступно
1 из 1
Книга
Engelstein, G.
Building blocks of tabletop game design: an encyclopedia of mechanisms
CRC Press, 2022 г.
ISBN 9781032015811
Engelstein, G.
Building blocks of tabletop game design: an encyclopedia of mechanisms
CRC Press, 2022 г.
ISBN 9781032015811
Многотомник
Thesen, T. P.
Composition for the 21st 1/2 century
CRC Press, Taylor & Francis Group, 2022 г.
ISBN 9781138740921
Thesen, T. P.
Composition for the 21st 1/2 century
CRC Press, Taylor & Francis Group, 2022 г.
ISBN 9781138740921
Доступно
1 из 1
Книга
Computer games and new media cultures: a handbook of digital games studies
Springer, 2012 г.
ISBN 978-94-00-72776-2
Computer games and new media cultures: a handbook of digital games studies
Springer, 2012 г.
ISBN 978-94-00-72776-2
Доступно
1 из 2
Книга
Kirkpatrick, G.
Computer games and the social imaginary
Polity Press, 2013 г.
ISBN 978-0-7456-4110-2
Kirkpatrick, G.
Computer games and the social imaginary
Polity Press, 2013 г.
ISBN 978-0-7456-4110-2
Доступно
1 из 1
Книга
Eskelinen, M.
Cybertext poetics: the critical landscape of new media literary theory
Continuum, 2012 г.
ISBN 978-1-441-10745-9
Eskelinen, M.
Cybertext poetics: the critical landscape of new media literary theory
Continuum, 2012 г.
ISBN 978-1-441-10745-9
Доступно
1 из 1
Книга
Craddock, D. L.
Dungeon hacks: how Nethack, Angband, and other rougelikes changed the course of video games
CRC Press, 2022 г.
ISBN 9781032051543
Craddock, D. L.
Dungeon hacks: how Nethack, Angband, and other rougelikes changed the course of video games
CRC Press, 2022 г.
ISBN 9781032051543
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Novak, J.
Game development essentials: an introduction
ISBN 978-1-11-130768-4
Novak, J.
Game development essentials: an introduction
Серия: Media arts e design
Delmar Cengage Learning, 2012 г.ISBN 978-1-11-130768-4
Доступно
1 из 1
Книга
Ahlquist, J.
Game development essentials: game artificial intelligence
Thomson Delmar Learning, 2008 г.
ISBN 978-1-418-03857-1
Ahlquist, J.
Game development essentials: game artificial intelligence
Thomson Delmar Learning, 2008 г.
ISBN 978-1-418-03857-1
Доступно
1 из 1
Книга
Levy, L.
Game development essentials : game QA and testing
ISBN 978-0-84003-109-9
Levy, L.
Game development essentials : game QA and testing
Серия: Game development essentials
Delmar Cengage Learning, 2010 г.ISBN 978-0-84003-109-9
Доступно
1 из 1
Книга
Marks, A.
Game development essentials: game audio development
ISBN 978-1-428-31806-9
Marks, A.
Game development essentials: game audio development
Серия: Game development essentials
Delmar Cengage Learning, 2009 г.ISBN 978-1-428-31806-9
Доступно
1 из 1
Книга
Moore, M. E.
Game development essentials: game industry career guide
ISBN 978-1-428-37647-2
Moore, M. E.
Game development essentials: game industry career guide
Серия: Game development essentials
Delmar Cengage Learning, 2010 г.ISBN 978-1-428-37647-2
Доступно
1 из 1
Книга
Saunders, K. D.
Game development essentials: game interface design
Delmar Cengage Learning, 2013 г.
ISBN 978-1-13-313475-6
Saunders, K. D.
Game development essentials: game interface design
Delmar Cengage Learning, 2013 г.
ISBN 978-1-13-313475-6
Доступно
1 из 1
Книга
Castillo, T.
Game development essentials: game level design
ISBN 978-1-401-87864-1
Castillo, T.
Game development essentials: game level design
Серия: Game development essentials
Delmar Cengage Learning, 2008 г.ISBN 978-1-401-87864-1
Доступно
1 из 1
Книга
Hight, J.
Game development essentials: game project management
Delmar Cengage Learning, 2008 г.
ISBN 978-1-418-01541-1
Hight, J.
Game development essentials: game project management
Delmar Cengage Learning, 2008 г.
ISBN 978-1-418-01541-1
Доступно
1 из 1
Книга
Muehl, W.
Game development essentials: game simulation development
Thomson Delmar Learning, 2008 г.
ISBN 978-1-418-06439-6
Muehl, W.
Game development essentials: game simulation development
Thomson Delmar Learning, 2008 г.
ISBN 978-1-418-06439-6
Доступно
1 из 1
Книга
Unger, K.
Game development essentials: mobile game development
ISBN 978-1-11-164067-5
Unger, K.
Game development essentials: mobile game development
Серия: Media arts e design
Delmar Cengage Learning, 2012 г.ISBN 978-1-11-164067-5
Доступно
1 из 1
Книга
Hall, R.
Game development essentials: online game development
ISBN 978-1-418-05267-6
Hall, R.
Game development essentials: online game development
Серия: Game development essentials
Delmar Cengage Learning, 2008 г.ISBN 978-1-418-05267-6
Доступно
1 из 1
Книга
Dunniway, T.
Gameplay mechanics
ISBN 978-1-418-05269-0
Dunniway, T.
Gameplay mechanics
Серия: Game development essentials
Delmar Cengage Learning, 2008 г.ISBN 978-1-418-05269-0
Доступно
1 из 1
Книга
Hjorth, L.
Games and gaming: an introduction to new media
ISBN 978-1-84788-491-6
Hjorth, L.
Games and gaming: an introduction to new media
Серия: Berg new media series
Berg, 2011 г.ISBN 978-1-84788-491-6
Доступно
1 из 3
Книга
Games, learning, and society: learning and meaning in the digital age
ISBN 978-0-521-14452-0
Games, learning, and society: learning and meaning in the digital age
Серия: Learning in doing
Cambridge University Press, 2012 г.ISBN 978-0-521-14452-0
Доступно
1 из 1
Книга
Sunden, J.
Gender and sexuality in online game cultures: passionate play
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-71970-4
Sunden, J.
Gender and sexuality in online game cultures: passionate play
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-71970-4
Доступно
1 из 1
Книга
Juul, J.
Half-real: video games between real rules and fictional worlds
MIT Press, 2011 г.
ISBN 9780262516518
Juul, J.
Half-real: video games between real rules and fictional worlds
MIT Press, 2011 г.
ISBN 9780262516518
Многотомник
Cruz-Cunha, M. M.
Handbook of research on serious games as educational, business and research tools
IGI Global, 2012 г.
ISBN 978-1-466-60149-9
Cruz-Cunha, M. M.
Handbook of research on serious games as educational, business and research tools
IGI Global, 2012 г.
ISBN 978-1-466-60149-9
Экз. чит. зала
Книга
Макнил, С.
Hey! Listen!: путешествие по золотому веку видеоигр
Эксмо, 2021 г.
ISBN 9785041117610
Макнил, С.
Hey! Listen!: путешествие по золотому веку видеоигр
Эксмо, 2021 г.
ISBN 9785041117610
Доступно
1 из 1
Книга
Byl de, P.
Holistic game development with unity: an all-in-one guide to implementing game mechanics, art, design, and programming
Focal Press, Elsevier, 2012 г.
ISBN 978-0-240-81933-4
Byl de, P.
Holistic game development with unity: an all-in-one guide to implementing game mechanics, art, design, and programming
Focal Press, Elsevier, 2012 г.
ISBN 978-0-240-81933-4
Экз. чит. зала
Книга
Роджерс, С.
Level up! Руководство по созданию классных видеоигр
Эксмо, Бомбора, 2023 г.
ISBN 9785041002916
Роджерс, С.
Level up! Руководство по созданию классных видеоигр
Эксмо, Бомбора, 2023 г.
ISBN 9785041002916
Доступно
1 из 1
Книга
Medievalism in technology old and new
ISBN 9781843841562
Medievalism in technology old and new
Серия: Studies in Medievalism
D.S. Brewer, 2008 г.ISBN 9781843841562
Доступно
1 из 1
Книга
Online gaming in context: the social and cultural significance of online games
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-71497-6
Online gaming in context: the social and cultural significance of online games
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-71497-6
Доступно
1 из 1
Книга
Shasha, D. E.
Puzzles for programmers and pros
Wiley Publishing, Inc., 2007 г.
ISBN 978-0-470-12168-9
Shasha, D. E.
Puzzles for programmers and pros
Wiley Publishing, Inc., 2007 г.
ISBN 978-0-470-12168-9
Доступно
1 из 1
Книга
Roda, C.
Real time visual effects for the technical artist
CRC Press, 2022 г.
ISBN 9780367444488
Roda, C.
Real time visual effects for the technical artist
CRC Press, 2022 г.
ISBN 9780367444488
Доступно
1 из 1
Книга
Ring bearers: The Lord of the Rings Online as intertextual narrative
Manchester University Press, 2011 г.
ISBN 9780719082924
Ring bearers: The Lord of the Rings Online as intertextual narrative
Manchester University Press, 2011 г.
ISBN 9780719082924
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Second person: role-playing and story in games and playable media
The MIT Press, 2010 г.
ISBN 9780262514187
Second person: role-playing and story in games and playable media
The MIT Press, 2010 г.
ISBN 9780262514187
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Книга
Перрон, Б.
Silent Hill. Навстречу ужасу: игры и теория страха
Бомбора, Эксмо, 2020 г.
ISBN 9785041130466
Перрон, Б.
Silent Hill. Навстречу ужасу: игры и теория страха
Бомбора, Эксмо, 2020 г.
ISBN 9785041130466
Многотомник
The Cambridge handbook of intelligence
Cambridge University Press, 2020 г.
ISBN 9781108719193
The Cambridge handbook of intelligence
Cambridge University Press, 2020 г.
ISBN 9781108719193
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Амос, Э.
The Game Console 2.0.: история консолей от Atari до Xbox
Питер, 2023 г.
ISBN 9785446119066
Амос, Э.
The Game Console 2.0.: история консолей от Atari до Xbox
Питер, 2023 г.
ISBN 9785446119066
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Yee, N.
The Proteus paradox: how online games and virtual worlds change us-and how they don't
Yale University Press, 2014 г.
ISBN 978-0-300-19099-1
Yee, N.
The Proteus paradox: how online games and virtual worlds change us-and how they don't
Yale University Press, 2014 г.
ISBN 978-0-300-19099-1
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Книга
Third person: authoriting and exploring vast narratives
The MIT Press, 2017 г.
ISBN 9780262533799
Third person: authoriting and exploring vast narratives
The MIT Press, 2017 г.
ISBN 9780262533799
Нет экз.
Электронные книги
King, G.
Tomb raiders and space invaders: videogame forms and contexts
I.B. Tauris, 2006 г.
ISBN 9780857717405
King, G.
Tomb raiders and space invaders: videogame forms and contexts
I.B. Tauris, 2006 г.
ISBN 9780857717405
Доступно
1 из 2
Книга
Шэннон, Т.
Unreal Engine 4 для дизайна и визуализации
Эксмо, Бомбора, 2021 г.
ISBN 9785041086329
Шэннон, Т.
Unreal Engine 4 для дизайна и визуализации
Эксмо, Бомбора, 2021 г.
ISBN 9785041086329
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Книга
Using games to enhance learning and teaching: a beginner's guide
Routledge, 2012 г.
ISBN 978-0-415-89772-3
Using games to enhance learning and teaching: a beginner's guide
Routledge, 2012 г.
ISBN 978-0-415-89772-3
Доступно
1 из 1