Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Справочник авторов
К списку авторов
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Livingstone, S.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Доступно
1 из 3
Книга
Handbook of new media: social shaping and consequences of ICTs
SAGE Publications, 2002 г.
ISBN 0-7619-6510-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Handbook of new media: social shaping and consequences of ICTs
SAGE Publications, 2002 г.
ISBN 0-7619-6510-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Доступно
1 из 1
Книга
Couldry, N.
Media consumption and public engagement: beyond the presumption of attention
ISBN 978-1-403-98534-7
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy
Couldry, N.
Media consumption and public engagement: beyond the presumption of attention
Серия: Consumption and public life
Palgrave Macmillan, 2007 г.ISBN 978-1-403-98534-7
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy
Доступно
1 из 1
Книга
Handbook of new media: social shaping and social consequences of ICTs
SAGE Publications, 2010 г.
ISBN 978-1-412-91873-2
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy
Handbook of new media: social shaping and social consequences of ICTs
SAGE Publications, 2010 г.
ISBN 978-1-412-91873-2
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy
Доступно
1 из 1
Книга
Lunt, P.
Media regulation: governance and the interests of citizens and consumers
SAGE Publications, 2012 г.
ISBN 978-0-85702-570-8
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy
Lunt, P.
Media regulation: governance and the interests of citizens and consumers
SAGE Publications, 2012 г.
ISBN 978-0-85702-570-8
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy
Доступно
1 из 2
Книга
Handbook of new media: social shaping and social consequences of ICTs
SAGE Publications, 2012 г.
ISBN 978-1-412-91873-2
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Handbook of new media: social shaping and social consequences of ICTs
SAGE Publications, 2012 г.
ISBN 978-1-412-91873-2
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Доступно
1 из 2
Книга
Meanings of audiences: comparative discourses
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-83730-9
Мясницкая, науч.аб-т : Myasnitskaya, Academic collection lending departmen, По...
Meanings of audiences: comparative discourses
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-83730-9
Мясницкая, науч.аб-т : Myasnitskaya, Academic collection lending departmen, По...
Доступно
1 из 2
Книга
Livingstone, S.
Children and the internet: great expectations, challenging realities
Polity Press, 2012 г.
ISBN 978-0-7456-3195-0
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Livingstone, S.
Children and the internet: great expectations, challenging realities
Polity Press, 2012 г.
ISBN 978-0-7456-3195-0
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...