Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Справочник издательств
К списку издательств
Thorogood
Сортировать по: заглавию
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Связанные описания:
Доступно
1 из 1
Книга
Williams, A.
Flexible working: latest best practice for employers and empoyees: a specially commissioned report
ISBN отсутствует
Williams, A.
Flexible working: latest best practice for employers and empoyees: a specially commissioned report
Серия: Professional insighs
Thorogood, 2005 г.ISBN отсутствует
Экз. чит. зала
Книга
Norfolk, D.
IT governance: managing information technology for business , a specially commissioned report
ISBN отсутствует
Norfolk, D.
IT governance: managing information technology for business , a specially commissioned report
Серия: Professional insighs
Thorogood, 2005 г.ISBN отсутствует
Экз. чит. зала
Книга
Paley, N.
Manage to win: revitalize your business, wrong-foot your competitors
Thorogood, 2005 г.
ISBN 1-85418-395-8
Paley, N.
Manage to win: revitalize your business, wrong-foot your competitors
Thorogood, 2005 г.
ISBN 1-85418-395-8
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Ruskin-Brown, I.
Mastering marketing: a comprehensive introduction to the skills of developing and defending your company's revenue
Thorogood, 2006 г.
ISBN 1-85418-323-0
Ruskin-Brown, I.
Mastering marketing: a comprehensive introduction to the skills of developing and defending your company's revenue
Thorogood, 2006 г.
ISBN 1-85418-323-0
Доступно
1 из 1
Книга
Abingdon, D.
Out of the box marketing: how to build a super-profitable business
Thorogood, 2005 г.
ISBN 1-85418-312-5
Abingdon, D.
Out of the box marketing: how to build a super-profitable business
Thorogood, 2005 г.
ISBN 1-85418-312-5
Доступно
1 из 1
Книга
Melkman, A.
Strategic customer planning: how to develop and implement a strategic account plan: a specially commissioned report
Thorogood, 2006 г.
ISBN 1-85418-388-5
Melkman, A.
Strategic customer planning: how to develop and implement a strategic account plan: a specially commissioned report
Thorogood, 2006 г.
ISBN 1-85418-388-5
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Tiffin, R.
The complete guide to international financial reporting standards: including IAS and interpretation
Thorogood, 2005 г.
ISBN отсутствует
Tiffin, R.
The complete guide to international financial reporting standards: including IAS and interpretation
Thorogood, 2005 г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 1
Книга
Paley, N.
The manager's guide to competitive marketing strategies
Thorogood, 2006 г.
ISBN 1-85418-365-6
Paley, N.
The manager's guide to competitive marketing strategies
Thorogood, 2006 г.
ISBN 1-85418-365-6
Экз. чит. зала
Книга
Hunter, I.
Transforming HR: how to get shared services, outsourcing and business partnering to deliver what you want: a specially commissioned report
ISBN 1-85418-361-3
Hunter, I.
Transforming HR: how to get shared services, outsourcing and business partnering to deliver what you want: a specially commissioned report
Серия: Professional insighs
Thorogood, 2005 г.ISBN 1-85418-361-3