Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Levinson, J. C. - Guerrilla marketing in 30 days
Levinson, J. C. - Guerrilla marketing in 30 days
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Levinson, J. C.
Guerrilla marketing in 30 days : a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers
Серия: #1 best-selling marketing series of all time
Издательство: Entrepreneur Press, 2005 г.
ISBN 1-932531-29-7
Автор: Levinson, J. C.
Guerrilla marketing in 30 days : a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers
Серия: #1 best-selling marketing series of all time
Издательство: Entrepreneur Press, 2005 г.
ISBN 1-932531-29-7
Книга
339.1 L62
Levinson, J. C.
Guerrilla marketing in 30 days: a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers / J. C. Levinson, A. Lautenslager. – [Irvine]: Entrepreneur Press, 2005. – 272 с. – (#1 best-selling marketing series of all time) . - НП. – На англ. яз. - ISBN 1-932531-29-7.
339.138
659
общий = Маркетинг = marketing : общие вопросы = general issues
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
21465 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 L62
339.1 L62
Levinson, J. C.
Guerrilla marketing in 30 days: a 30 day tactical plan to maximize profits and increase customers / J. C. Levinson, A. Lautenslager. – [Irvine]: Entrepreneur Press, 2005. – 272 с. – (#1 best-selling marketing series of all time) . - НП. – На англ. яз. - ISBN 1-932531-29-7.
339.138
659
общий = Маркетинг = marketing : общие вопросы = general issues
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
21465 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 L62