Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Holt, D. B. - How brands become icons
Holt, D. B. - How brands become icons
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Holt, D. B.
How brands become icons : the principles of cultural branding
Издательство: Harvard Business School Press, 2004 г.
ISBN 1-578-51774-5
Автор: Holt, D. B.
How brands become icons : the principles of cultural branding
Издательство: Harvard Business School Press, 2004 г.
ISBN 1-578-51774-5
Книга
339.1 H75
Holt, D. B.
How brands become icons: the principles of cultural branding / D. B. Holt. – Boston; Toronto; London: Harvard Business School Press, 2004. – 265 с. – На англ. яз. - ISBN 1-578-51774-5.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
21466 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 H75
339.1 H75
Holt, D. B.
How brands become icons: the principles of cultural branding / D. B. Holt. – Boston; Toronto; London: Harvard Business School Press, 2004. – 265 с. – На англ. яз. - ISBN 1-578-51774-5.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
21466 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 H75