Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Kolb, B. M. - Marketing for cultural organisations
Kolb, B. M. - Marketing for cultural organisations
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Kolb, B. M.
Marketing for cultural organisations : new strategies for attracting audiences to classical music, dance, museums, theatre & opera
Издательство: Thomson Learning, 2005 г.
ISBN 1-84480-213-2
Автор: Kolb, B. M.
Marketing for cultural organisations : new strategies for attracting audiences to classical music, dance, museums, theatre & opera
Издательство: Thomson Learning, 2005 г.
ISBN 1-84480-213-2
Книга
339.1 K70
Kolb, B. M.
Marketing for cultural organisations: new strategies for attracting audiences to classical music, dance, museums, theatre & opera / B. M. Kolb. – 2nd ed. – London: Thomson Learning, 2005. – 233 с. – На англ. яз. - ISBN 1-84480-213-2.
339.138
659
общий = Экономика отдельных отраслей : экономика и управление в сфере культуры
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
общий = Маркетинг = marketing : общие вопросы = general issues
24475 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 K70
339.1 K70
Kolb, B. M.
Marketing for cultural organisations: new strategies for attracting audiences to classical music, dance, museums, theatre & opera / B. M. Kolb. – 2nd ed. – London: Thomson Learning, 2005. – 233 с. – На англ. яз. - ISBN 1-84480-213-2.
339.138
659
общий = Экономика отдельных отраслей : экономика и управление в сфере культуры
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
общий = Маркетинг = marketing : общие вопросы = general issues
24475 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 K70