Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Lamons, B. - The case for B2B branding
Lamons, B. - The case for B2B branding
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Lamons, B.
The case for B2B branding : pulling away from the business to business pack
Издательство: Thomson South-Western, 2005 г.
ISBN 0-324-39865-4
Автор: Lamons, B.
The case for B2B branding : pulling away from the business to business pack
Издательство: Thomson South-Western, 2005 г.
ISBN 0-324-39865-4
Книга
339.1 L20
Lamons, B.
The case for B2B branding: pulling away from the business to business pack / B. Lamons. – 1st ed. – Mason: Thomson South-Western, 2005. – 214 с. – На англ. яз. - ISBN 0-324-39865-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
28258 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 L20
339.1 L20
Lamons, B.
The case for B2B branding: pulling away from the business to business pack / B. Lamons. – 1st ed. – Mason: Thomson South-Western, 2005. – 214 с. – На англ. яз. - ISBN 0-324-39865-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
28258 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 L20