Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Chernatony de, L. - From brand vision to brand evaluation
Chernatony de, L. - From brand vision to brand evaluation
Доступно
1 из 2
1 из 2
Книга
Автор: Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation : the strategic process of growing and strengthening brands
Издательство: Elsevier, Butterworth-Heinemann, 2010 г.
ISBN 978-1-85617-773-3
Автор: Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation : the strategic process of growing and strengthening brands
Издательство: Elsevier, Butterworth-Heinemann, 2010 г.
ISBN 978-1-85617-773-3
Книга
339.1 C51
Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation: the strategic process of growing and strengthening brands / L. Chernatony de. – 3rd ed. – Amsterdam [etc.]: Elsevier; Oxford: Butterworth-Heinemann, 2010. – 376 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-85617-773-3.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
48292 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 C51
46435 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, науч. аб-т : Pokrovsky blvd., Academic collection lending department Научный 339.1 C51
339.1 C51
Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation: the strategic process of growing and strengthening brands / L. Chernatony de. – 3rd ed. – Amsterdam [etc.]: Elsevier; Oxford: Butterworth-Heinemann, 2010. – 376 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-85617-773-3.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
48292 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 C51
46435 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, науч. аб-т : Pokrovsky blvd., Academic collection lending department Научный 339.1 C51