Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Berger, A. A. - Ads, fads, and consumer culture
Berger, A. A. - Ads, fads, and consumer culture

Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Berger, A. A.
Ads, fads, and consumer culture : advertising's impact on American character and society
Издательство: Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2011 г.
ISBN 978-1-442-20669-4
Автор: Berger, A. A.
Ads, fads, and consumer culture : advertising's impact on American character and society
Издательство: Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2011 г.
ISBN 978-1-442-20669-4
Книга
65 B45
Berger, A. A.
Ads, fads, and consumer culture: advertising's impact on American character and society / A. A. Berger. – 4th ed. – Lanham [etc.]: Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2011. – 231 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-442-20669-4.
659
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
общий = Социология : социология потребления
68840 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 B45
65 B45
Berger, A. A.
Ads, fads, and consumer culture: advertising's impact on American character and society / A. A. Berger. – 4th ed. – Lanham [etc.]: Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2011. – 231 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-442-20669-4.
659
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
общий = Социология : социология потребления
68840 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 B45