Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Arvidsson, A. - Marketing modernity
Arvidsson, A. - Marketing modernity
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Arvidsson, A.
Marketing modernity : Italian advertising from Fascism to postmodernity
Серия: Studies in consumption and markets
Издательство: Routledge, 2014 г.
ISBN 978-1-13-888002-3
Автор: Arvidsson, A.
Marketing modernity : Italian advertising from Fascism to postmodernity
Серия: Studies in consumption and markets
Издательство: Routledge, 2014 г.
ISBN 978-1-13-888002-3
Книга
65 A81
Arvidsson, A.
Marketing modernity: Italian advertising from Fascism to postmodernity / A. Arvidsson. – London; New York: Routledge, 2014. – 182 с. – (Studies in consumption and markets) . – На англ. яз. - ISBN 978-1-13-888002-3.
659
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
73329 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 A81
65 A81
Arvidsson, A.
Marketing modernity: Italian advertising from Fascism to postmodernity / A. Arvidsson. – London; New York: Routledge, 2014. – 182 с. – (Studies in consumption and markets) . – На англ. яз. - ISBN 978-1-13-888002-3.
659
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
73329 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 A81