Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Kolb, B. - Tourism marketing for cities and towns
Kolb, B. - Tourism marketing for cities and towns
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Kolb, B.
Tourism marketing for cities and towns : using social media and branding to attract tourists
Издательство: Routledge, 2017 г.
ISBN 9781138685192
Автор: Kolb, B.
Tourism marketing for cities and towns : using social media and branding to attract tourists
Издательство: Routledge, 2017 г.
ISBN 9781138685192
Книга
338.48 K70
Kolb, B.
Tourism marketing for cities and towns: using social media and branding to attract tourists / B. Kolb. – 2nd ed. – London; New York: Routledge, 2017. – 243 c. – На англ. яз. - ISBN 9781138685192.
338.48
316.334.56
общий = Социология : социология города (урбанистика) [316.334.56]
общий = Туризм. Экономика туризма [338.48] : организация туризма [338.48-1]
74914 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 338.48 K70
338.48 K70
Kolb, B.
Tourism marketing for cities and towns: using social media and branding to attract tourists / B. Kolb. – 2nd ed. – London; New York: Routledge, 2017. – 243 c. – На англ. яз. - ISBN 9781138685192.
338.48
316.334.56
общий = Социология : социология города (урбанистика) [316.334.56]
общий = Туризм. Экономика туризма [338.48] : организация туризма [338.48-1]
74914 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 338.48 K70