Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Pogorzelski, J. - Managing brands in 4D
Pogorzelski, J. - Managing brands in 4D
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Pogorzelski, J.
Managing brands in 4D : understanding perceptual, emotional, social and cultural branding
Издательство: Emerald Publishing, 2018 г.
ISBN 9781787561038
Автор: Pogorzelski, J.
Managing brands in 4D : understanding perceptual, emotional, social and cultural branding
Издательство: Emerald Publishing, 2018 г.
ISBN 9781787561038
Книга
339.1 P78
Pogorzelski, J.
Managing brands in 4D: understanding perceptual, emotional, social and cultural branding / J. Pogorzelski. – Bingley: Emerald Publishing, 2018. – 229 с. – На англ. яз. - ISBN 9781787561038.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
77861 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 P78
339.1 P78
Pogorzelski, J.
Managing brands in 4D: understanding perceptual, emotional, social and cultural branding / J. Pogorzelski. – Bingley: Emerald Publishing, 2018. – 229 с. – На англ. яз. - ISBN 9781787561038.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
77861 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 P78