Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Normann, R. - Service management
Normann, R. - Service management
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Normann, R.
Service management : strategy and leadership in service business
Серия: The original theory about "The moment of truth"
Издательство: John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-49439-9
Автор: Normann, R.
Service management : strategy and leadership in service business
Серия: The original theory about "The moment of truth"
Издательство: John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-49439-9
Книга
338.46 N79
Normann, R.
Service management: strategy and leadership in service business / R. Normann. – 3rd ed. – Chichester: John Wiley & Sons, 2002. – 234 с. – (The original theory about "The moment of truth") . – На англ. яз. - ISBN 0-471-49439-9.
338.46:005
общий = Сфера услуг : менеджмент сферы услуг [338.46:005]
13671 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 338.46 N79
338.46 N79
Normann, R.
Service management: strategy and leadership in service business / R. Normann. – 3rd ed. – Chichester: John Wiley & Sons, 2002. – 234 с. – (The original theory about "The moment of truth") . – На англ. яз. - ISBN 0-471-49439-9.
338.46:005
общий = Сфера услуг : менеджмент сферы услуг [338.46:005]
13671 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 338.46 N79