Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Friedman, L. G. - Go-to-market strategy
Friedman, L. G. - Go-to-market strategy

Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Friedman, L. G.
Go-to-market strategy : advanced techniques and tools for selling more products, to more customers, more profitably
Издательство: Butterworth-Heinemann, 2002 г.
ISBN 0-7506-7460-1
Автор: Friedman, L. G.
Go-to-market strategy : advanced techniques and tools for selling more products, to more customers, more profitably
Издательство: Butterworth-Heinemann, 2002 г.
ISBN 0-7506-7460-1
Книга
339.1 F92
Friedman, L. G.
Go-to-market strategy: advanced techniques and tools for selling more products, to more customers, more profitably / L. G. Friedman. – Oxford: Butterworth-Heinemann, 2002. – 294 с. – На англ. яз. – ISBN 0-7506-7460-1.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : общие вопросы = general issues
общий = Маркетинг = marketing : каналы товаропродвижения = channels of distribution
17114 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 F92
339.1 F92
Friedman, L. G.
Go-to-market strategy: advanced techniques and tools for selling more products, to more customers, more profitably / L. G. Friedman. – Oxford: Butterworth-Heinemann, 2002. – 294 с. – На англ. яз. – ISBN 0-7506-7460-1.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : общие вопросы = general issues
общий = Маркетинг = marketing : каналы товаропродвижения = channels of distribution
17114 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 F92