Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Образование. Обучение = education
----> теоретические основы = theoretical basics
Печать списка
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 4
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 2
--> Образование. Обучение = education
----> теоретические основы = theoretical basics
Рубрика
- Название:
- теоретические основы = theoretical basics
Печать списка
Связанные описания:


Многотомник
Щедровицкий, П. Г.
[Краткое полное собрание сочинений]
РОССПЭН, 2018 г.
ISBN 978-5-8243-2253-8
Щедровицкий, П. Г.
[Краткое полное собрание сочинений]
РОССПЭН, 2018 г.
ISBN 978-5-8243-2253-8

Доступно
1 из 1
Книга
Щедровицкий, П. Г.
[Т.1]: Введение в философскую и педагогическую антропологию: работы 1981-1996 годов
2018 г.
ISBN 978-5-8243-2255-2
Щедровицкий, П. Г.
[Т.1]: Введение в философскую и педагогическую антропологию: работы 1981-1996 годов
2018 г.
ISBN 978-5-8243-2255-2

Доступно
1 из 1
Книга
Щедровицкий, П. Г.
[Т.2]: Критика педагогического разума: работы 1985-2004 годов
2021 г.
ISBN 978-5-8243-2454-9
Щедровицкий, П. Г.
[Т.2]: Критика педагогического разума: работы 1985-2004 годов
2021 г.
ISBN 978-5-8243-2454-9

Доступно
1 из 1
Книга
Shipway, B.
A critical realist perspective of education
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-73306-9
Shipway, B.
A critical realist perspective of education
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-73306-9

Доступно
1 из 1
Книга
Kilanie, M. A.
An introduction to philosophy of islamic education: comparative approach
درآمدی بر فلسفه تربیت اسالمی
ISBN 9786002981066
Kilanie, M. A.
An introduction to philosophy of islamic education: comparative approach
درآمدی بر فلسفه تربیت اسالمی
Серия: Educational sciences
SAMT, 2017 г.ISBN 9786002981066

Доступно
1 из 1
Книга
Kohan, W.
Childhood, education, and philosophy: new ideas for an old relationship
Routledge, 2017 г.
ISBN 9781138712980
Kohan, W.
Childhood, education, and philosophy: new ideas for an old relationship
Routledge, 2017 г.
ISBN 9781138712980

Нет экз.
Электронные книги
Tauber, R. T.
Classroom management: sound theory and effective practice
Praeger, 2007 г.
ISBN 9780275996697
Tauber, R. T.
Classroom management: sound theory and effective practice
Praeger, 2007 г.
ISBN 9780275996697

Нет экз.
Электронные книги
Arnove, R. F.
Comparative education: the dialectic of the global and the local
Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2013 г.
ISBN 9781442217775
Arnove, R. F.
Comparative education: the dialectic of the global and the local
Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2013 г.
ISBN 9781442217775

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Au, W.
Critical curriculum studies: education, consciousness and the politics of knowing
Routledge, 2012 г.
ISBN 9780415877121
Au, W.
Critical curriculum studies: education, consciousness and the politics of knowing
Routledge, 2012 г.
ISBN 9780415877121

Доступно
1 из 1
Книга
Nunez, I.
Critical realist activity theory: an engagement with critical realist and cultural - historical activity theory
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-1-13-891939-6
Nunez, I.
Critical realist activity theory: an engagement with critical realist and cultural - historical activity theory
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-1-13-891939-6

Доступно
1 из 1
Книга
Reid, W. A.
Curriculum as institution and practice: essays in the deliberate tradition
ISBN 9781138990579
Reid, W. A.
Curriculum as institution and practice: essays in the deliberate tradition
Серия: Studies in curriculum theory
Routledge, 2016 г.ISBN 9781138990579

Доступно
1 из 1
Книга
Schiro, M. S.
Curriculum theory: conflicting visions and enduring concerns
SAGE Publications, 2013 г.
ISBN 9781412988902
Schiro, M. S.
Curriculum theory: conflicting visions and enduring concerns
SAGE Publications, 2013 г.
ISBN 9781412988902

Доступно
1 из 1
Книга
Brock, C.
Education around the world: a comparative introduction
Bloomsbury, 2013 г.
ISBN 978-1-441-16940-2
Brock, C.
Education around the world: a comparative introduction
Bloomsbury, 2013 г.
ISBN 978-1-441-16940-2

Нет экз.
Электронные книги
Merrill, M. D.
First principles of instruction: identifying and designing effective, efficient, and engaging instruction
Pfeiffer, 2013 г.
ISBN 9780470900406
Merrill, M. D.
First principles of instruction: identifying and designing effective, efficient, and engaging instruction
Pfeiffer, 2013 г.
ISBN 9780470900406

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 2

Доступно
1 из 1
Книга
Middleton, S.
Henri Lefebvre and education: space, history, theory
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-81080-7
Middleton, S.
Henri Lefebvre and education: space, history, theory
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-81080-7

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Key directions in legal education: national and international perspectives
ISBN 9781032175041
Key directions in legal education: national and international perspectives
Серия: Legal pedagogy
Routledge, 2020 г.ISBN 9781032175041

Доступно
1 из 1
Книга
Hall, K.
Loris Malaguzzi and the Reggio Emilia experience
Continuum, 2010 г.
ISBN 978-1-84706-105-8
Hall, K.
Loris Malaguzzi and the Reggio Emilia experience
Continuum, 2010 г.
ISBN 978-1-84706-105-8

Доступно
1 из 1
Книга
Making a difference in theory: the theory question in education and the education question in theory
ISBN 978-0-415-65694-8
Making a difference in theory: the theory question in education and the education question in theory
Серия: Theorizing education series
Routledge, 2014 г.ISBN 978-0-415-65694-8

Доступно
1 из 1
Книга
Yochim, L. G.
Navigating the aspirational city: urban educational culture and the revolutionary path to socialism with Chinese characteristics
ISBN 9789004381247
Yochim, L. G.
Navigating the aspirational city: urban educational culture and the revolutionary path to socialism with Chinese characteristics
Серия: Spotlight on China
Brill, 2019 г.ISBN 9789004381247

Доступно
1 из 1
Книга
New perspectives in educational leadership: exploring social, political, and community contexts and meaning
Peter Lang, 2010 г.
ISBN 978-1-433-10746-7
New perspectives in educational leadership: exploring social, political, and community contexts and meaning
Peter Lang, 2010 г.
ISBN 978-1-433-10746-7

Доступно
1 из 1
Книга
Beghetto, R. A.
Nurturing creativity in the classroom
Cambridge University Press, 2017 г.
ISBN 9781107501300
Beghetto, R. A.
Nurturing creativity in the classroom
Cambridge University Press, 2017 г.
ISBN 9781107501300

Доступно
1 из 1
Книга
Perspectives on individual characteristics and foreign language education
De Gruyter Mouton, 2012 г.
ISBN 978-1-614-51095-6
Perspectives on individual characteristics and foreign language education
De Gruyter Mouton, 2012 г.
ISBN 978-1-614-51095-6

Доступно
1 из 1
Книга
Pring, R.
Philosophy of education: aims, theory, common sense and research
Continuum, 2005 г.
ISBN 0-8264-8708-4
Pring, R.
Philosophy of education: aims, theory, common sense and research
Continuum, 2005 г.
ISBN 0-8264-8708-4

Доступно
1 из 1
Книга
Postdevelopmental approaches to childhood research observation
Bloomsbury Academic, 2023 г.
ISBN 9781350369733
Postdevelopmental approaches to childhood research observation
Bloomsbury Academic, 2023 г.
ISBN 9781350369733

Доступно
1 из 1
Книга
Postdevelopmental approaches to pedagogical observation in childhood
Bloomsbury Academic, 2023 г.
ISBN 9781350369641
Postdevelopmental approaches to pedagogical observation in childhood
Bloomsbury Academic, 2023 г.
ISBN 9781350369641

Доступно
1 из 4

Доступно
1 из 1
Книга
Re/structuring science education: reUniting sociological and psychological perspectives
Springer, 2010 г.
ISBN 978-90-481-3995-8
Re/structuring science education: reUniting sociological and psychological perspectives
Springer, 2010 г.
ISBN 978-90-481-3995-8

Доступно
1 из 1

Нет экз.
Электронные книги
Stobart, G.
The expert learner: challenging the myth of ability
Open University Press, 2014 г.
ISBN 9780335247318
Stobart, G.
The expert learner: challenging the myth of ability
Open University Press, 2014 г.
ISBN 9780335247318

Доступно
1 из 1
Книга
The Routledge handbook of the philosophy of childhood and children
Routledge, 2020 г.
ISBN 9780367733889
The Routledge handbook of the philosophy of childhood and children
Routledge, 2020 г.
ISBN 9780367733889

Доступно
1 из 1
Книга
The sage handbook of educational leadership: advances in theory, research, and practice
SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 0-7619-2979-7
The sage handbook of educational leadership: advances in theory, research, and practice
SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 0-7619-2979-7

Нет экз.
Электронные книги
The transformation of learning: advances in cultural-historical activity theory
Cambridge University Press, 2008 г.
ISBN 9780511384165
The transformation of learning: advances in cultural-historical activity theory
Cambridge University Press, 2008 г.
ISBN 9780511384165

Доступно
1 из 1
Книга
Bowen, J.
Theories of education: studies of significant innovation in Western educational thought
John Wiley & Sons, 1987 г.
ISBN отсутствует
Bowen, J.
Theories of education: studies of significant innovation in Western educational thought
John Wiley & Sons, 1987 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Unauthorized methods: strategies for critical teaching
ISBN 0-415-91841-3
Unauthorized methods: strategies for critical teaching
Серия: Transforming teaching series
Routledge, 1998 г.ISBN 0-415-91841-3

Доступно
1 из 1
Книга
Understanding curriculum: an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses
Peter Lang, 2008 г.
ISBN 9780820426013
Understanding curriculum: an introduction to the study of historical and contemporary curriculum discourses
Peter Lang, 2008 г.
ISBN 9780820426013

Доступно
1 из 2
Книга
University teaching in focus: a learning-centred approach
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-64406-8
University teaching in focus: a learning-centred approach
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-64406-8

Доступно
1 из 1
Книга
Vol. I: Philosophical, sociological and psychological theories of learning
2013 г.
ISBN отсутствует
Vol. I: Philosophical, sociological and psychological theories of learning
2013 г.
ISBN отсутствует

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 2
Книга
Pritchard, A.
Ways of learning: learning theories for the classroom
Routledge, A David Fulton Book, 2018 г.
ISBN 9781138207943
Pritchard, A.
Ways of learning: learning theories for the classroom
Routledge, A David Fulton Book, 2018 г.
ISBN 9781138207943

Доступно
1 из 3
Книга
Логвинов, И. И.
Актуальные проблемы современной дидактики (полемические рассуждения)
НОУ ВПО МПСУ, НПО "МОДЭК", 2013 г.
ISBN 978-5-9770071-5-3
Логвинов, И. И.
Актуальные проблемы современной дидактики (полемические рассуждения)
НОУ ВПО МПСУ, НПО "МОДЭК", 2013 г.
ISBN 978-5-9770071-5-3

Доступно
1 из 2
Книга
Свадковский, И. Ф.
Введение в педагогику: курс лекций: учеб. пособие для вузов
Академия, Академия, 2005 г.
ISBN 5-7695-2019-1
Свадковский, И. Ф.
Введение в педагогику: курс лекций: учеб. пособие для вузов
Академия, Академия, 2005 г.
ISBN 5-7695-2019-1