Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Маркетинг = marketing
----> информационные технологии. Интернет-маркетинг = IT. Internet marketing. Business economics
Печать списка
--> Маркетинг = marketing
----> информационные технологии. Интернет-маркетинг = IT. Internet marketing. Business economics
Рубрика
- Название:
- информационные технологии. Интернет-маркетинг = IT. Internet marketing. Business economics
- См. также:
- Экономика предпринимательства (бизнеса). Экономика предприятия: электронный бизнес, электронная коммерция
Печать списка
Связанные описания:

Книга
Piskorski, M. J.
A social strategy: how we profit from social media
Princeton University Press, 2016 г.
ISBN 9780691169262
Piskorski, M. J.
A social strategy: how we profit from social media
Princeton University Press, 2016 г.
ISBN 9780691169262
Книга
Adoption of innovation: balancing internal and external stakeholders in the marketing of innovation
Springer, 2015 г.
ISBN 9783319145228
Adoption of innovation: balancing internal and external stakeholders in the marketing of innovation
Springer, 2015 г.
ISBN 9783319145228
Книга
Advertising research: the Internet, consumer behavior, and strategy
American Marketing Association, 2000 г.
ISBN 0-87757-288-7
Advertising research: the Internet, consumer behavior, and strategy
American Marketing Association, 2000 г.
ISBN 0-87757-288-7
Книга
Webb, R.
Agency: starting a creative firm in the age of digital marketing
Palgrave Macmillan, 2015 г.
ISBN 978-1-13-727986-6
Webb, R.
Agency: starting a creative firm in the age of digital marketing
Palgrave Macmillan, 2015 г.
ISBN 978-1-13-727986-6
Книга
Галлахер, Л.
Airbnb. Как три простых парня создали новую модель бизнеса
Эксмо, Бомбора, 2020 г.
ISBN 9785040972821
Галлахер, Л.
Airbnb. Как три простых парня создали новую модель бизнеса
Эксмо, Бомбора, 2020 г.
ISBN 9785040972821
Книга
Burns, A. C.
Basic marketing research: using Microsoft Excel data analysis
Pearson Education International, 2005 г.
ISBN 0-13-129330-3
Burns, A. C.
Basic marketing research: using Microsoft Excel data analysis
Pearson Education International, 2005 г.
ISBN 0-13-129330-3
Книга
O'Dea, V.
Better business by phone: a guide to effective telebusiness management
The Macmillan Press Ltd, 1998 г.
ISBN 0-333-66909-6
O'Dea, V.
Better business by phone: a guide to effective telebusiness management
The Macmillan Press Ltd, 1998 г.
ISBN 0-333-66909-6
Книга
Panwar, J. S.
Beyond consumer marketing: sectoral marketing and emerging trends
Response Books, 2004 г.
ISBN 0-7619-3258-5
Panwar, J. S.
Beyond consumer marketing: sectoral marketing and emerging trends
Response Books, 2004 г.
ISBN 0-7619-3258-5
Книга
Brennan, B.
Branded!: how retailers engage consumers with social media and mobility
ISBN 978-0-470-76867-9
Brennan, B.
Branded!: how retailers engage consumers with social media and mobility
Серия: Wiley & SAS business series
John Wiley & Sons, 2010 г.ISBN 978-0-470-76867-9
Книга
DePalma, D. A.
Business without borders: a strategic guide to global marketing
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-20469-2
DePalma, D. A.
Business without borders: a strategic guide to global marketing
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-20469-2
Книга
Handley, A.
Content rules: how to create killer blogs, podcasts, videos, E-books, webinars (and more)that engage customers and ignite your business
John Wiley & Sons, 2012 г.
ISBN 978-1-11-823260-6
Handley, A.
Content rules: how to create killer blogs, podcasts, videos, E-books, webinars (and more)that engage customers and ignite your business
John Wiley & Sons, 2012 г.
ISBN 978-1-11-823260-6
Книга
Jackson, S.
Cult of analytics: driving online marketing strategies using web analytics
Elsevier, 2009 г.
ISBN 978-1-85617-611-8
Jackson, S.
Cult of analytics: driving online marketing strategies using web analytics
Elsevier, 2009 г.
ISBN 978-1-85617-611-8
Книга
Goodman, J. A.
Customer experience 3.0: high-profit strategies in the age of techno service
AMACOM, 2014 г.
ISBN 9780814433881
Goodman, J. A.
Customer experience 3.0: high-profit strategies in the age of techno service
AMACOM, 2014 г.
ISBN 9780814433881
Книга
Colomo-Palacios, R.
Customer relationship management and the social and semantic web: enabling cliens conexus
ISBN 978-1-613-50044-6
Colomo-Palacios, R.
Customer relationship management and the social and semantic web: enabling cliens conexus
Серия: Premier reference source
Business Science Reference, 2012 г.ISBN 978-1-613-50044-6
Книга
Digital and social media marketing: a result-driven approach
Routledge, 2017 г.
ISBN 9781138917910
Digital and social media marketing: a result-driven approach
Routledge, 2017 г.
ISBN 9781138917910
Книга
Hemann, C.
Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world
QUE, 2013 г.
ISBN 978-0-7897-5030-3
Hemann, C.
Digital marketing analytics: making sense of consumer data in a digital world
QUE, 2013 г.
ISBN 978-0-7897-5030-3
Книга
Павлюк, Ю. А.
Digital всемогущий. 101 инструмент для повышения продаж с помощью цифровых технологий
Эксмо, Бомбора, 2021 г.
ISBN 9785041095659
Павлюк, Ю. А.
Digital всемогущий. 101 инструмент для повышения продаж с помощью цифровых технологий
Эксмо, Бомбора, 2021 г.
ISBN 9785041095659
Книга
Lizotte, O.
Do you CRM me?: an analytical guide to customer relationship management
CreateSpace Independent Publishing, 2017 г.
ISBN 9781545079102
Lizotte, O.
Do you CRM me?: an analytical guide to customer relationship management
CreateSpace Independent Publishing, 2017 г.
ISBN 9781545079102
Книга
Deitel, H.M.
E-business and e-commerce: how to program
ISBN 0-13-028419-X
Deitel, H.M.
E-business and e-commerce: how to program
Серия: How to program series
Prentice Hall, 2001 г.ISBN 0-13-028419-X
Книга
Laudon, K. C.
E-commerce: business, technology, society
Pearson Prentice Hall, 2007 г.
ISBN отсутствует
Laudon, K. C.
E-commerce: business, technology, society
Pearson Prentice Hall, 2007 г.
ISBN отсутствует
Книга
Laudon, K. C.
E-commerce: business, technology, society
ISBN 978-1-292-00909-4
Laudon, K. C.
E-commerce: business, technology, society
Серия: Always learning
Pearson, 2014 г.ISBN 978-1-292-00909-4
Книга
Chorianopoulos, A.
Effective CRM using predictive analytics
John Wiley & Sons, 2016 г.
ISBN 9781119011552
Chorianopoulos, A.
Effective CRM using predictive analytics
John Wiley & Sons, 2016 г.
ISBN 9781119011552
Книга
Greenstein, M.
Electronic commerce: security, risk management and control
Irwin/McGraw-Hill, 2000 г.
ISBN 0-07-122375-4
Greenstein, M.
Electronic commerce: security, risk management and control
Irwin/McGraw-Hill, 2000 г.
ISBN 0-07-122375-4
Книга
Turban, E.
Electronic commerce, 2002: a managerial perspective
Prentice Hall, 2002 г.
ISBN 0-13-098425-6
Turban, E.
Electronic commerce, 2002: a managerial perspective
Prentice Hall, 2002 г.
ISBN 0-13-098425-6
Книга
Turban, E.
Electronic commerce, 2006: a managerial perspective
Pearson Education, 2006 г.
ISBN 0-13-185461-5
Turban, E.
Electronic commerce, 2006: a managerial perspective
Pearson Education, 2006 г.
ISBN 0-13-185461-5
Книга
Reedy, J.
Electronic marketing: integrating electronic resources into the marketing process
The Dryden Press, 2000 г.
ISBN 0-03-021107-7
Reedy, J.
Electronic marketing: integrating electronic resources into the marketing process
The Dryden Press, 2000 г.
ISBN 0-03-021107-7
Книга
Кот, Д. Г.
E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство
Манн, Иванов и Фербер, 2013 г.
ISBN 978-5-916577-12-9
Кот, Д. Г.
E-mail маркетинг. Исчерпывающее руководство
Манн, Иванов и Фербер, 2013 г.
ISBN 978-5-916577-12-9
Книга
Molenaar, C.
e-Marketing: applications of information technology and the Internet within marketing
Routledge, 2012 г.
ISBN 978-0-415-67728-8
Molenaar, C.
e-Marketing: applications of information technology and the Internet within marketing
Routledge, 2012 г.
ISBN 978-0-415-67728-8
Книга
Dann, S.
E-marketing: theory and applications
Palgrave Macmillan, 2011 г.
ISBN 978-0-230-20396-9
Dann, S.
E-marketing: theory and applications
Palgrave Macmillan, 2011 г.
ISBN 978-0-230-20396-9
Книга
Chaffey, D.
Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-53337-9
Chaffey, D.
Emarketing excellence: planning and optimizing your digital marketing
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-53337-9
Книга
Smith, P. R.
eMarketing eXcellence: the heart of eBusiness
Butterworth-Heinemann, 2002 г.
ISBN 0-7506-5335-3
Smith, P. R.
eMarketing eXcellence: the heart of eBusiness
Butterworth-Heinemann, 2002 г.
ISBN 0-7506-5335-3
Книга
Pulizzi, J.
Epic content marketing: how to tell a different story, break through the clutter, and win more customers by marketing less
McGraw-Hill Education, 2014 г.
ISBN 978-0-07-181989-3
Pulizzi, J.
Epic content marketing: how to tell a different story, break through the clutter, and win more customers by marketing less
McGraw-Hill Education, 2014 г.
ISBN 978-0-07-181989-3
Книга
Kare-Silver de, M.
E-shock: the new rules: E-strategies for retailers and manufacturers
PALGRAVE, 2001 г.
ISBN 0-333-94601-4
Kare-Silver de, M.
E-shock: the new rules: E-strategies for retailers and manufacturers
PALGRAVE, 2001 г.
ISBN 0-333-94601-4
Книга
Албитов, А. В.
Facebook: как найти 100000 друзей для вашего бизнеса бесплатно: практический опыт команды, создавшей две группы по 100000 друзей на русском (за 96 дней!) и английском языках!
Манн, Иванов и Фербер, 2011 г.
ISBN 978-5-916572-39-1
Албитов, А. В.
Facebook: как найти 100000 друзей для вашего бизнеса бесплатно: практический опыт команды, создавшей две группы по 100000 друзей на русском (за 96 дней!) и английском языках!
Манн, Иванов и Фербер, 2011 г.
ISBN 978-5-916572-39-1
Книга
Koumbis, D.
Fashion retailing: from managing to merchandising
ISBN 9782940496235
Koumbis, D.
Fashion retailing: from managing to merchandising
Серия: Basics fashion management
Bloomsbury, 2014 г.ISBN 9782940496235
Книга
Pelsmacker de, P.
Foundations of marketing communications: a European perspective
Prentice Hall, Pearson Education, 2005 г.
ISBN 0-273-70386-2
Pelsmacker de, P.
Foundations of marketing communications: a European perspective
Prentice Hall, Pearson Education, 2005 г.
ISBN 0-273-70386-2
Книга
Aggarwal, B.
From hotels to HTMLs: a complete guide to internet marketing for the lodging industry
Milestone Internet Marketing, 2010 г.
ISBN 978-0-86612-353-2
Aggarwal, B.
From hotels to HTMLs: a complete guide to internet marketing for the lodging industry
Milestone Internet Marketing, 2010 г.
ISBN 978-0-86612-353-2
Книга
Бэр, Дж.
Get feedback: как негативные отзывы сделают ваш продукт лидером рынка
ISBN 9785699996773
Бэр, Дж.
Get feedback: как негативные отзывы сделают ваш продукт лидером рынка
Серия: Сер. "Лучший мировой опыт"
Бомбора, 2018 г.ISBN 9785699996773
Книга
Hollensen, S.
Global marketing: a market-responsive approach
Pearson Education, 2001 г.
ISBN 0-273-64644-3
Hollensen, S.
Global marketing: a market-responsive approach
Pearson Education, 2001 г.
ISBN 0-273-64644-3