Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Chernatony de, L. - From brand vision to brand evaluation
Chernatony de, L. - From brand vision to brand evaluation
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation : the strategic process of growing and strengthening brands
Издательство: Elsevier, Butterworth-Heinemann, 2006 г.
ISBN 0-7506-6749-4
Автор: Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation : the strategic process of growing and strengthening brands
Издательство: Elsevier, Butterworth-Heinemann, 2006 г.
ISBN 0-7506-6749-4
Книга
339.1 C51
Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation: the strategic process of growing and strengthening brands / L. Chernatony de. – 2nd ed. – Amsterdam [etc.]: Elsevier: Butterworth-Heinemann, 2006. – 318 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7506-6749-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
29754 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 C51
339.1 C51
Chernatony de, L.
From brand vision to brand evaluation: the strategic process of growing and strengthening brands / L. Chernatony de. – 2nd ed. – Amsterdam [etc.]: Elsevier: Butterworth-Heinemann, 2006. – 318 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7506-6749-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
29754 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 C51