Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Bell, S. - International brand management of Chinese companies
Bell, S. - International brand management of Chinese companies
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Bell, S.
International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets
Серия: Contributions to economics
Издательство: Physica-Verlag, 2008 г.
ISBN 978-3-7908-2029-4
Автор: Bell, S.
International brand management of Chinese companies : case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets
Серия: Contributions to economics
Издательство: Physica-Verlag, 2008 г.
ISBN 978-3-7908-2029-4
Книга
339.1 B41
Bell, S.
International brand management of Chinese companies: case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets / S. Bell. – Heidelberg: Physica-Verlag, 2008. – 369 с. – (Contributions to economics) . – На англ. яз. - ISBN 978-3-7908-2029-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
общий = Мировая экономика. Международные экономические отношения = international economy generally. International economic relations. : экономика развивающихся стран = developing countries : экономика Китая (КНР) = economy of China
общий = Маркетинг = marketing : создание и выведение на рынок новых товаров = product design and development
общий = Торговля : коммерция
46070 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 B41
339.1 B41
Bell, S.
International brand management of Chinese companies: case studies on the Chinese household appliances and consumer electronics industry entering US and Western European markets / S. Bell. – Heidelberg: Physica-Verlag, 2008. – 369 с. – (Contributions to economics) . – На англ. яз. - ISBN 978-3-7908-2029-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
общий = Мировая экономика. Международные экономические отношения = international economy generally. International economic relations. : экономика развивающихся стран = developing countries : экономика Китая (КНР) = economy of China
общий = Маркетинг = marketing : создание и выведение на рынок новых товаров = product design and development
общий = Торговля : коммерция
46070 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 B41