Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Pricken, M. - Creative advertising
Pricken, M. - Creative advertising
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Pricken, M.
Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns
Издательство: Thames and Hudson, 2011 г.
ISBN 978-0-500-28733-0
Автор: Pricken, M.
Creative advertising : ideas and techniques from the world's best campaigns
Издательство: Thames and Hudson, 2011 г.
ISBN 978-0-500-28733-0
Книга
7 P92
Pricken, M.
Creative advertising: ideas and techniques from the world's best campaigns / M. Pricken. – new ed. – London: Thames and Hudson, 2011. – 257 с.: цв. ил. – На англ. яз. - ISBN 978-0-500-28733-0.
745/749
76
общий = Искусство = art : дизайн. Композиция [ 7.012 ]
общий = Искусство = art : графика = graphics [76]
50259 ин Библиотека НИУ ВШЭ М. Пионерская, контр.экз. : Malaya Pionerskaya, Single copy Научный 7 P92
7 P92
Pricken, M.
Creative advertising: ideas and techniques from the world's best campaigns / M. Pricken. – new ed. – London: Thames and Hudson, 2011. – 257 с.: цв. ил. – На англ. яз. - ISBN 978-0-500-28733-0.
745/749
76
общий = Искусство = art : дизайн. Композиция [ 7.012 ]
общий = Искусство = art : графика = graphics [76]
50259 ин Библиотека НИУ ВШЭ М. Пионерская, контр.экз. : Malaya Pionerskaya, Single copy Научный 7 P92