Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Stroud, D. - The 50-plus market
Stroud, D. - The 50-plus market
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Stroud, D.
The 50-plus market : why the future is age neutral when it comes to marketing and branding strategies
Издательство: Kogan Page, 2006 г.
ISBN 0-7494-4258-1
Автор: Stroud, D.
The 50-plus market : why the future is age neutral when it comes to marketing and branding strategies
Издательство: Kogan Page, 2006 г.
ISBN 0-7494-4258-1
Книга
339.1 S89
Stroud, D.
The 50-plus market: why the future is age neutral when it comes to marketing and branding strategies / D. Stroud. – London; Philadelphia: Kogan Page, 2006. – 314 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4258-1.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : поведение потребителей = consumer behaviour
общий = Маркетинг = marketing : стратегический = strategic marketing
26107 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 S89
339.1 S89
Stroud, D.
The 50-plus market: why the future is age neutral when it comes to marketing and branding strategies / D. Stroud. – London; Philadelphia: Kogan Page, 2006. – 314 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4258-1.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : поведение потребителей = consumer behaviour
общий = Маркетинг = marketing : стратегический = strategic marketing
26107 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 S89