Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: McNeil, R. - Business to business market research
McNeil, R. - Business to business market research
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: McNeil, R.
Business to business market research : understanding and measuring business markets
Серия: Market research in practice
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4364-2
Автор: McNeil, R.
Business to business market research : understanding and measuring business markets
Серия: Market research in practice
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4364-2
Книга
339.1 M44
McNeil, R.
Business to business market research: understanding and measuring business markets / R. McNeil. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 310 с. – (Market research in practice) . – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4364-2.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые исследования = marketing research
общий = Маркетинг = marketing : промышленный = industrial marketing
26358 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 M44
339.1 M44
McNeil, R.
Business to business market research: understanding and measuring business markets / R. McNeil. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 310 с. – (Market research in practice) . – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4364-2.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые исследования = marketing research
общий = Маркетинг = marketing : промышленный = industrial marketing
26358 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 M44