Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Grigoroudis, E. - Customer satisfaction evaluation
Grigoroudis, E. - Customer satisfaction evaluation
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Grigoroudis, E.
Customer satisfaction evaluation : methods for measuring and implementing service quality
Серия: International series in operations research & management science
Издательство: Springer, 2010 г.
ISBN 978-1-441-91639-6
Автор: Grigoroudis, E.
Customer satisfaction evaluation : methods for measuring and implementing service quality
Серия: International series in operations research & management science
Издательство: Springer, 2010 г.
ISBN 978-1-441-91639-6
Книга
339.1 G83
Grigoroudis, E.
Customer satisfaction evaluation: methods for measuring and implementing service quality / E. Grigoroudis, Y. Siskos. – New York [etc.]: Springer, 2010. – 313 с. – (International series in operations research & management science) . – На англ. яз. - ISBN 978-1-441-91639-6.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые исследования = marketing research
общий = Маркетинг = marketing : математические модели и методы = mathematical models and methods in marketing
общий = Статистика : статистическая методология : статистические модели и методы
45964 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 G83
339.1 G83
Grigoroudis, E.
Customer satisfaction evaluation: methods for measuring and implementing service quality / E. Grigoroudis, Y. Siskos. – New York [etc.]: Springer, 2010. – 313 с. – (International series in operations research & management science) . – На англ. яз. - ISBN 978-1-441-91639-6.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые исследования = marketing research
общий = Маркетинг = marketing : математические модели и методы = mathematical models and methods in marketing
общий = Статистика : статистическая методология : статистические модели и методы
45964 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 G83