Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Weinreich, N. K. - Hands-on social marketing
Weinreich, N. K. - Hands-on social marketing
![](?url=/Content/cover/218555.jpg)
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Weinreich, N. K.
Hands-on social marketing : a step-by-step guide to designing change for good
Издательство: SAGE Publications, 2011 г.
ISBN 978-1-412-95369-6
Автор: Weinreich, N. K.
Hands-on social marketing : a step-by-step guide to designing change for good
Издательство: SAGE Publications, 2011 г.
ISBN 978-1-412-95369-6
Книга
339.1 W46
Weinreich, N. K.
Hands-on social marketing: a step-by-step guide to designing change for good / N. K. Weinreich. – 2nd ed. – Los Angeles [etc.]: SAGE Publications, 2011. – 309 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-412-95369-6.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : социальный маркетинг = social marketing
50018 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W46
339.1 W46
Weinreich, N. K.
Hands-on social marketing: a step-by-step guide to designing change for good / N. K. Weinreich. – 2nd ed. – Los Angeles [etc.]: SAGE Publications, 2011. – 309 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-412-95369-6.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : социальный маркетинг = social marketing
50018 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W46