Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Williams, T. - Take a stand for your brand
Williams, T. - Take a stand for your brand
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Williams, T.
Take a stand for your brand : building a great agency brand from the inside out
Издательство: The Copy Workshop, 2005 г.
ISBN 978-1-88722-925-8
Автор: Williams, T.
Take a stand for your brand : building a great agency brand from the inside out
Издательство: The Copy Workshop, 2005 г.
ISBN 978-1-88722-925-8
Книга
339.1 W69
Williams, T.
Take a stand for your brand: building a great agency brand from the inside out / T. Williams. – Chicago: The Copy Workshop, 2005. – 213 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-88722-925-8.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
общий = Маркетинг = marketing : маркетинг-менеджмент = marketing management
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые коммуникации = marketing communication
68570 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W69
339.1 W69
Williams, T.
Take a stand for your brand: building a great agency brand from the inside out / T. Williams. – Chicago: The Copy Workshop, 2005. – 213 с. – На англ. яз. - ISBN 978-1-88722-925-8.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
общий = Маркетинг = marketing : маркетинг-менеджмент = marketing management
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые коммуникации = marketing communication
68570 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W69