Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Tocquigny, R. - When core values are strategic
Tocquigny, R. - When core values are strategic
Экз. чит. зала
Книга
Автор: Tocquigny, R.
When core values are strategic : how the basic values of Procter & Gamble transformed leadership at Fortune 500 companies
Издательство: FT Press, 2012 г.
ISBN 978-0-13-290533-6
Автор: Tocquigny, R.
When core values are strategic : how the basic values of Procter & Gamble transformed leadership at Fortune 500 companies
Издательство: FT Press, 2012 г.
ISBN 978-0-13-290533-6
Книга
005.3 T67
Tocquigny, R.
When core values are strategic: how the basic values of Procter & Gamble transformed leadership at Fortune 500 companies / R. Tocquigny; with A. Butcher. – Upper Saddle River: FT Press, 2012. – 252 с. – На англ. яз. - ISBN 978-0-13-290533-6.
005.322
общий = Менеджмент = management : лидерство = leadership [ 005.322 ]
общий = Корпоративные структуры = corporate structures : корпорации = corporations
общий = Маркетинг = marketing : отношения с покупателями = consumer relations
69328 ин Библиотека НИУ ВШЭ Шаболовка 28/11, контр.экз. : Shabolovka, Single copy Научный 005.3 T67
005.3 T67
Tocquigny, R.
When core values are strategic: how the basic values of Procter & Gamble transformed leadership at Fortune 500 companies / R. Tocquigny; with A. Butcher. – Upper Saddle River: FT Press, 2012. – 252 с. – На англ. яз. - ISBN 978-0-13-290533-6.
005.322
общий = Менеджмент = management : лидерство = leadership [ 005.322 ]
общий = Корпоративные структуры = corporate structures : корпорации = corporations
общий = Маркетинг = marketing : отношения с покупателями = consumer relations
69328 ин Библиотека НИУ ВШЭ Шаболовка 28/11, контр.экз. : Shabolovka, Single copy Научный 005.3 T67