Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Chakrapani, C. - How to measure service quality & customer satisfaction
Chakrapani, C. - How to measure service quality & customer satisfaction
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Chakrapani, C.
How to measure service quality & customer satisfaction : the informal field guide for tools and techniques
Издательство: American Marketing Association, 1998 г.
ISBN 0-87757-267-4
Автор: Chakrapani, C.
How to measure service quality & customer satisfaction : the informal field guide for tools and techniques
Издательство: American Marketing Association, 1998 г.
ISBN 0-87757-267-4
Книга
339.1 C43
Chakrapani, C.
How to measure service quality & customer satisfaction: the informal field guide for tools and techniques / C. Chakrapani. – Chicago: American Marketing Association, 1998. – 282 с. – На англ. яз. - ISBN 0-87757-267-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : маркетинг-менеджмент = marketing management
общий = Маркетинг = marketing : услуг = service marketing
общий = Менеджмент = management : управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) = quality management [ 005.6 ]
общий = Маркетинг = marketing : отношения с покупателями = consumer relations
16989 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 C43
339.1 C43
Chakrapani, C.
How to measure service quality & customer satisfaction: the informal field guide for tools and techniques / C. Chakrapani. – Chicago: American Marketing Association, 1998. – 282 с. – На англ. яз. - ISBN 0-87757-267-4.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : маркетинг-менеджмент = marketing management
общий = Маркетинг = marketing : услуг = service marketing
общий = Менеджмент = management : управление качеством. Комплексный контроль качества (TQM) = quality management [ 005.6 ]
общий = Маркетинг = marketing : отношения с покупателями = consumer relations
16989 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 C43