Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Preference structure measurement: conjoint analysis and related techniques
Preference structure measurement: conjoint analysis and related techniques
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор:
Preference structure measurement: conjoint analysis and related techniques : a guide for designing and interpreting conjoint studies
Серия: Marketing research techniques series
Издательство: IntelliQuest, American Marketing Association, 2000 г.
ISBN 0-87757-281-X
Автор:
Preference structure measurement: conjoint analysis and related techniques : a guide for designing and interpreting conjoint studies
Серия: Marketing research techniques series
Издательство: IntelliQuest, American Marketing Association, 2000 г.
ISBN 0-87757-281-X
Книга
339.1 P91
Preference structure measurement: conjoint analysis and related techniques: a guide for designing and interpreting conjoint studies. – 2nd ed. – Austin: IntelliQuest: American Marketing Association, 2000. – 30 с. – (Marketing research techniques series) . – На англ. яз. - ISBN 0-87757-281-X.
339.138
311
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые исследования = marketing research
общий = Статистика : статистическая методология : статистические модели и методы
15125 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 P91
339.1 P91
Preference structure measurement: conjoint analysis and related techniques: a guide for designing and interpreting conjoint studies. – 2nd ed. – Austin: IntelliQuest: American Marketing Association, 2000. – 30 с. – (Marketing research techniques series) . – На англ. яз. - ISBN 0-87757-281-X.
339.138
311
общий = Маркетинг = marketing : маркетинговые исследования = marketing research
общий = Статистика : статистическая методология : статистические модели и методы
15125 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 P91