Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Менеджмент = management
----> корпоративное управление = corporate management [ 005.7 ]
------> социальная ответственность корпораций = corporate social responsibility [ 005.35 ]
Печать списка
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 4
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 3
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
9 из 10
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 3
Экз. чит. зала
--> Менеджмент = management
----> корпоративное управление = corporate management [ 005.7 ]
------> социальная ответственность корпораций = corporate social responsibility [ 005.35 ]
Рубрика
- Название:
- социальная ответственность корпораций = corporate social responsibility [ 005.35 ]
- См. также:
- Менеджмент: социальный менеджмент
Печать списка
Связанные описания:
Экз. чит. зала
Книга
Michelini, L.
Social innovation and new business models: creating shared value in low-income markets
ISBN 978-3-642-32149-8
Michelini, L.
Social innovation and new business models: creating shared value in low-income markets
Серия: Springer briefs in business
Springer, 2012 г.ISBN 978-3-642-32149-8
Доступно
1 из 1
Книга
Social innovation, the social economy and world economic development: democracy and labor rights in an era of globalization
ISBN 978-3-631-58562-7
Social innovation, the social economy and world economic development: democracy and labor rights in an era of globalization
Серия: Labour, education & society
Peter Lang, 2009 г.ISBN 978-3-631-58562-7
Экз. чит. зала
Книга
Social responsibility and environmental sustainability in business: how organizations handle profits and social duties
Response Books, 2010 г.
ISBN 978-81-321-0464-3
Social responsibility and environmental sustainability in business: how organizations handle profits and social duties
Response Books, 2010 г.
ISBN 978-81-321-0464-3
Экз. чит. зала
Книга
Social responsibility, entrepreneurship and the common good: international and interdisciplinary perspectives
Palgrave Macmillan, 2012 г.
ISBN 978-0-230-29283-3
Social responsibility, entrepreneurship and the common good: international and interdisciplinary perspectives
Palgrave Macmillan, 2012 г.
ISBN 978-0-230-29283-3
Доступно
1 из 4
Книга
Societal entrepreneurship: positioning, penetrating, promoting
Edward Elgar, 2012 г.
ISBN 978-1-7810-0632-0
Societal entrepreneurship: positioning, penetrating, promoting
Edward Elgar, 2012 г.
ISBN 978-1-7810-0632-0
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 3
Экз. чит. зала
Книга
Freeman, R. E.
Stakeholder theory: the state of the art
Cambridge University Press, 2010 г.
ISBN 978-0-521-13793-5
Freeman, R. E.
Stakeholder theory: the state of the art
Cambridge University Press, 2010 г.
ISBN 978-0-521-13793-5
Экз. чит. зала
Книга
Werther, W. B.
Strategic corporate social responsibility: stakeholders in a global environment
SAGE Publications, 2006 г.
ISBN 1-412-91373-X
Werther, W. B.
Strategic corporate social responsibility: stakeholders in a global environment
SAGE Publications, 2006 г.
ISBN 1-412-91373-X
Экз. чит. зала
Книга
Werther, W. B.
Strategic corporate social responsibility: stakeholders in a global environment
SAGE Publications, 2011 г.
ISBN 978-1-412-97453-0
Werther, W. B.
Strategic corporate social responsibility: stakeholders in a global environment
SAGE Publications, 2011 г.
ISBN 978-1-412-97453-0
Экз. чит. зала
Книга
Makower, J.
Strategies for the green economy: opportunities and challenges in the new world of business
McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-160030-9
Makower, J.
Strategies for the green economy: opportunities and challenges in the new world of business
McGraw-Hill, 2009 г.
ISBN 978-0-07-160030-9
Экз. чит. зала
Книга
Beder, S.
Suiting themselves: how corporations drive the global agenda
Earthscan, 2006 г.
ISBN 1-84407-331-9
Beder, S.
Suiting themselves: how corporations drive the global agenda
Earthscan, 2006 г.
ISBN 1-84407-331-9
Экз. чит. зала
Книга
Orsato, R. J.
Sustainability strategies: when does it pay to be green?
ISBN 978-0-230-21298-5
Orsato, R. J.
Sustainability strategies: when does it pay to be green?
Серия: INSEAD business press series
Palgrave Macmillan, 2009 г.ISBN 978-0-230-21298-5
Экз. чит. зала
Книга
Ehnert, I.
Sustainable human resource management: a conceptual and exploratory analysis from a paradox perspective
Physica-Verlag, 2009 г.
ISBN 978-3-7908-2187-1
Ehnert, I.
Sustainable human resource management: a conceptual and exploratory analysis from a paradox perspective
Physica-Verlag, 2009 г.
ISBN 978-3-7908-2187-1
Экз. чит. зала
Книга
Zadek, S.
The civil corporation: the new economy of corporate citizenship
Earthscan, 2007 г.
ISBN 978-1-84407-431-0
Zadek, S.
The civil corporation: the new economy of corporate citizenship
Earthscan, 2007 г.
ISBN 978-1-84407-431-0
Нет экз.
Электронные книги
May, S.
The debate over corporate social responsibility
Oxford University Press, 2007 г.
ISBN 9780198039761
May, S.
The debate over corporate social responsibility
Oxford University Press, 2007 г.
ISBN 9780198039761
Доступно
1 из 1
Книга
Rogers, D.
The depths of Russia: oil, power, and culture after socialism
Cornell University Press, 2015 г.
ISBN 978-0-8014-5373-1
Rogers, D.
The depths of Russia: oil, power, and culture after socialism
Cornell University Press, 2015 г.
ISBN 978-0-8014-5373-1
Экз. чит. зала
Книга
Fleming, P.
The end of corporate social responsibility: crisis & critique
SAGE Publications, 2013 г.
ISBN 978-1-84920-516-0
Fleming, P.
The end of corporate social responsibility: crisis & critique
SAGE Publications, 2013 г.
ISBN 978-1-84920-516-0
Доступно
1 из 2
Книга
Arvidsson, A.
The ethical economy: rebuilding value after the crisis
Columbia University Press, 2013 г.
ISBN 978-0-231-15264-8
Arvidsson, A.
The ethical economy: rebuilding value after the crisis
Columbia University Press, 2013 г.
ISBN 978-0-231-15264-8
Доступно
1 из 1
Книга
Ghio, A.
The evolution of corporate disclosure: insights on traditional and modern corporate communication
Springer, 2020 г.
ISBN 9783030422981
Ghio, A.
The evolution of corporate disclosure: insights on traditional and modern corporate communication
Springer, 2020 г.
ISBN 9783030422981
Доступно
9 из 10
Книга
Aaker, D.
The future of purpose-driven branding: signature programs that impact & inspire both business and society
Morgan James Publishing, 2023 г.
ISBN 9781631959882
Aaker, D.
The future of purpose-driven branding: signature programs that impact & inspire both business and society
Morgan James Publishing, 2023 г.
ISBN 9781631959882
Доступно
1 из 2
Книга
Vogel, D.
The market for virtue: the potential and limits of corporate social responsibility
Brookings Institution Press, 2006 г.
ISBN 978-0-8157-9077-8
Vogel, D.
The market for virtue: the potential and limits of corporate social responsibility
Brookings Institution Press, 2006 г.
ISBN 978-0-8157-9077-8
Доступно
1 из 1
Книга
Damon, W.
The moral advantage: how to succeed in business by doing the right thing
Berrett-Koehler Publishers, 2004 г.
ISBN 1-576-75206-2
Damon, W.
The moral advantage: how to succeed in business by doing the right thing
Berrett-Koehler Publishers, 2004 г.
ISBN 1-576-75206-2
Экз. чит. зала
Книга
Freeman, R. E.
The power of and: responsible business without trade-offs
Columbia University Press, 2020 г.
ISBN 9780231188500
Freeman, R. E.
The power of and: responsible business without trade-offs
Columbia University Press, 2020 г.
ISBN 9780231188500
Экз. чит. зала
Книга
Elkington, J.
The power of unreasonable people: how social entrepreneurs create markets that change the world
Harvard Business Review Press, 2008 г.
ISBN 9781422104064
Elkington, J.
The power of unreasonable people: how social entrepreneurs create markets that change the world
Harvard Business Review Press, 2008 г.
ISBN 9781422104064
Экз. чит. зала
Книга
The sustainable enterprise: profiting from best practice
Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4220-4
The sustainable enterprise: profiting from best practice
Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4220-4
Экз. чит. зала
Книга
Theory and practice of corporate social responsibility
Springer, 2011 г.
ISBN 978-3-642-16460-6
Theory and practice of corporate social responsibility
Springer, 2011 г.
ISBN 978-3-642-16460-6
Экз. чит. зала
Книга
Ridley-Duff, R.
Understanding social enterprise: theory and practice
SAGE Publications, 2011 г.
ISBN 978-1-84860-199-4
Ridley-Duff, R.
Understanding social enterprise: theory and practice
SAGE Publications, 2011 г.
ISBN 978-1-84860-199-4
Доступно
1 из 3
Книга
Values and opportunities in social entrepreneurship
Palgrave Macmillan, 2010 г.
ISBN 9780230216686
Values and opportunities in social entrepreneurship
Palgrave Macmillan, 2010 г.
ISBN 9780230216686
Доступно
1 из 1
Книга
Vol.1. : Ethical theory, distribute justice, and corporate social responsibility
2006 г.
ISBN 1-412-90254-1
Vol.1. : Ethical theory, distribute justice, and corporate social responsibility
2006 г.
ISBN 1-412-90254-1
Доступно
1 из 1
Книга
Vol.1. : Ethical theory, distributive justice, and corporate social responsibility
2005 г.
ISBN 1-412-90254-1
Vol.1. : Ethical theory, distributive justice, and corporate social responsibility
2005 г.
ISBN 1-412-90254-1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Книга
Frank, R. H.
What price the moral high ground?: ethical dilemmas in competitive environments
Princeton University Press, 2004 г.
ISBN 0-691-00672-5
Frank, R. H.
What price the moral high ground?: ethical dilemmas in competitive environments
Princeton University Press, 2004 г.
ISBN 0-691-00672-5
Доступно
1 из 1
Книга
Whose peace? Critical perspectives on the political economy of peacebuilding
ISBN 978-0-230-28561-3
Whose peace? Critical perspectives on the political economy of peacebuilding
Серия: New security challenges
Palgrave Macmillan, 2011 г.ISBN 978-0-230-28561-3
Статья
Нифаева, О. В.
Активизация социальной ответственности российского предпринимательства
б.г.
ISBN отсутствует
Нифаева, О. В.
Активизация социальной ответственности российского предпринимательства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Благова, Ю. Е.
Анализ практики лидеров корпоративной благотворительности в России в 2007-2009 гг.
б.г.
ISBN отсутствует
Благова, Ю. Е.
Анализ практики лидеров корпоративной благотворительности в России в 2007-2009 гг.
б.г.
ISBN отсутствует
Доступно
1 из 3
Книга
Андерсон, К.
Аналитическая культура: от сбора данных до бизнес-результатов
ISBN 9785001007814
Андерсон, К.
Аналитическая культура: от сбора данных до бизнес-результатов
Серия: Сер. "O'Reilly"
Манн, Иванов и Фербер, 2023 г.ISBN 9785001007814
Статья
Никитина, Е. Н.
Арктические трансформации: ТНК перед новыми вызовами устойчивого развития
б.г.
ISBN отсутствует
Никитина, Е. Н.
Арктические трансформации: ТНК перед новыми вызовами устойчивого развития
б.г.
ISBN отсутствует
Экз. чит. зала
Книга
Вайзер, Дж.
Беседы с неверующими в пользу социальных инноваций
Экономика, 2009 г.
ISBN 978-5-282-02942-0
Вайзер, Дж.
Беседы с неверующими в пользу социальных инноваций
Экономика, 2009 г.
ISBN 978-5-282-02942-0