Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Справочник индексов УДК
К списку индексов УДК
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 4
Доступно
1 из 4
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 5
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 2
316
Сортировать по: заглавиюдате издания
Доступно
1 из 3
Книга
Marshall, G.
Repositioning class: social inequality in industrial societies
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-7619-5558-5
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Marshall, G.
Repositioning class: social inequality in industrial societies
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-7619-5558-5
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Доступно
1 из 2
Книга
Grounded theory in practice
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-7619-0748-3
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Grounded theory in practice
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-7619-0748-3
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
Leonard, P.
Postmodern welfare: reconstructing an emancipatory project
SAGE Publications, 2000 г.
ISBN отсутствует
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy, Покровск...
Leonard, P.
Postmodern welfare: reconstructing an emancipatory project
SAGE Publications, 2000 г.
ISBN отсутствует
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy, Покровск...
Доступно
1 из 3
Книга
Hollway, W.
Doing qualitative research differently: free association, narrative and the interview method
SAGE Publications, 2001 г.
ISBN 0-7619-6426-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Hollway, W.
Doing qualitative research differently: free association, narrative and the interview method
SAGE Publications, 2001 г.
ISBN 0-7619-6426-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Доступно
1 из 4
Книга
Bourdieu, P.
Reproduction in education, society and culture
ISBN 0-8039-8320-4
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy, Покровск...
Bourdieu, P.
Reproduction in education, society and culture
Серия: Theory, culture & society
SAGE Publications, 2000 г.ISBN 0-8039-8320-4
Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy, Покровск...
Доступно
1 из 4
Книга
Qualitative research: theory, method and practice
SAGE Publications, 1998 г.
ISBN 0-8039-7666-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Qualitative research: theory, method and practice
SAGE Publications, 1998 г.
ISBN 0-8039-7666-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Доступно
1 из 2
Книга
Misztal, B. A.
Trust in modern societies: the search for the bases of social order
Polity Press, 1998 г.
ISBN 0-7456-1634-8
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Misztal, B. A.
Trust in modern societies: the search for the bases of social order
Polity Press, 1998 г.
ISBN 0-7456-1634-8
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
The handbook of international market research techniques
ISBN отсутствует
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
The handbook of international market research techniques
Серия: The market research society
Kogan Page, 2000 г.ISBN отсутствует
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
Slater, D.
Consumer culture and modernity
Polity Press, 2000 г.
ISBN 0-7456-0304-1
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Slater, D.
Consumer culture and modernity
Polity Press, 2000 г.
ISBN 0-7456-0304-1
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
Гринин, Л. Е.
Производительные силы и исторический процесс
ТЕИС, 2000 г.
ISBN 5-7218-0284-7
Ст. Басманная к. А, контр.экз.: Staraya Basmannaya block A, Single copy, С...
Гринин, Л. Е.
Производительные силы и исторический процесс
ТЕИС, 2000 г.
ISBN 5-7218-0284-7
Ст. Басманная к. А, контр.экз.: Staraya Basmannaya block A, Single copy, С...
Доступно
1 из 2
Книга
Vermunt, J. K.
Log-linear models for event histories
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN отсутствует
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Vermunt, J. K.
Log-linear models for event histories
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN отсутствует
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
Longitudinal field research methods: studying processes of organizational change
ISBN 0-8039-7091-9
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Longitudinal field research methods: studying processes of organizational change
Серия: Organization science
SAGE Publications, 1995 г.ISBN 0-8039-7091-9
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
The shopping experience
ISBN 0-7619-5067-2
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
The shopping experience
Серия: Theory, culture & society
SAGE Publications, 1997 г.ISBN 0-7619-5067-2
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
Computer-aided qualitative data analysis: theory, methods and practice
SAGE Publications, 1998 г.
ISBN 0-8039-7761-1
Шаболовка 28/11, чит. зал : Shabolovka, Reading hall, Покровский б-р,...
Computer-aided qualitative data analysis: theory, methods and practice
SAGE Publications, 1998 г.
ISBN 0-8039-7761-1
Шаболовка 28/11, чит. зал : Shabolovka, Reading hall, Покровский б-р,...
Доступно
1 из 2
Книга
Sayre, S.
Qualitative methods for marketplace research
SAGE Publications, 2001 г.
ISBN 0-7619-2270-9
Шаболовка 28/11, чит. зал : Shabolovka, Reading hall, Покровский б-р,...
Sayre, S.
Qualitative methods for marketplace research
SAGE Publications, 2001 г.
ISBN 0-7619-2270-9
Шаболовка 28/11, чит. зал : Shabolovka, Reading hall, Покровский б-р,...
Доступно
1 из 2
Книга
Schwandt, T. A.
Qualitative inquiry: a dictionary of terms
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-7619-0254-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Schwandt, T. A.
Qualitative inquiry: a dictionary of terms
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-7619-0254-6
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 2
Книга
Weitzman, E. A.
Computer programs for qualitative data analysis: a software sourcebook
SAGE Publications, 1995 г.
ISBN 0-8039-5537-5
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Weitzman, E. A.
Computer programs for qualitative data analysis: a software sourcebook
SAGE Publications, 1995 г.
ISBN 0-8039-5537-5
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Покровский б-р, ...
Доступно
1 из 5
Книга
Edwards, J. E.
How to conduct organizational surveys: a step-by-step guide
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-8039-5513-8
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Edwards, J. E.
How to conduct organizational surveys: a step-by-step guide
SAGE Publications, 1997 г.
ISBN 0-8039-5513-8
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Доступно
1 из 3
Книга
Nolan, B.
Data analysis: an introduction
Polity Press, 1994 г.
ISBN 0-7456-1145-1
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Nolan, B.
Data analysis: an introduction
Polity Press, 1994 г.
ISBN 0-7456-1145-1
Мясницкая, контр.экз. : Myasnitskaya, Single copy, Мясницкая, науч...
Доступно
1 из 2
Книга
Carson, D.
Qualitative marketing research
SAGE Publications, 2001 г.
ISBN отсутствует
Шаболовка 28/11, чит. зал : Shabolovka, Reading hall, Покровский б-р,...
Carson, D.
Qualitative marketing research
SAGE Publications, 2001 г.
ISBN отсутствует
Шаболовка 28/11, чит. зал : Shabolovka, Reading hall, Покровский б-р,...