Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Экономика предпринимательства (бизнеса). Экономика предприятия
----> электронный бизнес, электронная коммерция
Печать списка
Экз. чит. зала
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Экз. чит. зала
Нет экз.
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 2
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
--> Экономика предпринимательства (бизнеса). Экономика предприятия
----> электронный бизнес, электронная коммерция
Рубрика
- Название:
- электронный бизнес, электронная коммерция
Печать списка
Связанные описания:


Экз. чит. зала
Книга
Siegel, D.
Future your enterprise: business strategy in the age of the e-customer
John Wiley & Sons, 1999 г.
ISBN 978-0-471-35763-6
Siegel, D.
Future your enterprise: business strategy in the age of the e-customer
John Wiley & Sons, 1999 г.
ISBN 978-0-471-35763-6

Нет экз.
Электронные книги
Global e-commerce: impacts of national environment and policy
Cambridge University Press, 2006 г.
ISBN 9780511240683
Global e-commerce: impacts of national environment and policy
Cambridge University Press, 2006 г.
ISBN 9780511240683

Доступно
1 из 1
Книга
Holden, G.
Go Google: 20 ways to reach more customers and build revenue with Google business tools
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-8059-5
Holden, G.
Go Google: 20 ways to reach more customers and build revenue with Google business tools
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-8059-5

Доступно
1 из 1
Книга
Grocery e-commerce: consumer behaviour and business strategies
Edward Elgar, 2005 г.
ISBN 1-84542-298-8
Grocery e-commerce: consumer behaviour and business strategies
Edward Elgar, 2005 г.
ISBN 1-84542-298-8

Доступно
1 из 1
Книга
Levine, M.
Guerrilla P.R. wired: waging a successful publicity campaign online, offline, and everywhere in between
McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07-138232-1
Levine, M.
Guerrilla P.R. wired: waging a successful publicity campaign online, offline, and everywhere in between
McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07-138232-1

Нет экз.

Экз. чит. зала
Книга
Handbook of integrated risk management for E-business: measuring, modeling, and managing risk
J.Ross Publishing, 2005 г.
ISBN 1-932159-07-X
Handbook of integrated risk management for E-business: measuring, modeling, and managing risk
J.Ross Publishing, 2005 г.
ISBN 1-932159-07-X

Нет экз.
Электронные книги
Handbook of research in mobile business: technical, methodological, and social perspectives
Idea Group Reference, 2006 г.
ISBN 9781591408185
Handbook of research in mobile business: technical, methodological, and social perspectives
Idea Group Reference, 2006 г.
ISBN 9781591408185

Нет экз.
Электронные книги
Handbook of research on expanding business opportunities with information systems and analytics
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522562269
Handbook of research on expanding business opportunities with information systems and analytics
IGI Global, 2019 г.
ISBN 9781522562269

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 2
Книга
Bouwman, H.
Information and communication technology in organizations: adoption, implementation, use and effects
SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 1-412-90090-5
Bouwman, H.
Information and communication technology in organizations: adoption, implementation, use and effects
SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 1-412-90090-5

Доступно
1 из 1
Книга
Sharma, S.
Information security and cyber laws
ISBN 978-81-259-4265-8
Sharma, S.
Information security and cyber laws
Серия: VIKAS-GBTU Students' series
Vikas Piblishing House PVT LTD, 2011 г.ISBN 978-81-259-4265-8

Экз. чит. зала
Книга
Alter, S.
Information systems: a management perspective
ISBN 0-201-52108-3
Alter, S.
Information systems: a management perspective
Серия: World student series
Addison Wesley Longman, 1999 г.ISBN 0-201-52108-3

Экз. чит. зала
Книга
Huber, M. W.
Information systems: creating business value
John Wiley & Sons, 2008 г.
ISBN 978-0-471-26582-5
Huber, M. W.
Information systems: creating business value
John Wiley & Sons, 2008 г.
ISBN 978-0-471-26582-5

Экз. чит. зала
Книга
Alter, S.
Information systems: foundation of E-Business
Pearson Education, 2002 г.
ISBN 0-13-043242-3
Alter, S.
Information systems: foundation of E-Business
Pearson Education, 2002 г.
ISBN 0-13-043242-3

Доступно
1 из 2
Книга
Turban, E.
Information technology for management: transforming business in the digital economy
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-21533-3
Turban, E.
Information technology for management: transforming business in the digital economy
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-21533-3

Доступно
1 из 1
Книга
Information technology policy and the digital divide: lessons for developing countries
Edward Elgar, 2004 г.
ISBN 1-84376-413-X
Information technology policy and the digital divide: lessons for developing countries
Edward Elgar, 2004 г.
ISBN 1-84376-413-X

Доступно
1 из 2
Книга
Inside the communication revolution: evolving patterns of social and technical interaction
Oxford University Press, 2002 г.
ISBN 0-19-829656-8
Inside the communication revolution: evolving patterns of social and technical interaction
Oxford University Press, 2002 г.
ISBN 0-19-829656-8

Доступно
1 из 1
Книга
Pagell, R. A.
International business information: how to find it, how to use it
Fitzroy Dearborn Publishers, 1999 г.
ISBN 1-579-58093-9
Pagell, R. A.
International business information: how to find it, how to use it
Fitzroy Dearborn Publishers, 1999 г.
ISBN 1-579-58093-9

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Internet and digital economics: principles, methods and applications
Cambridge University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-67184-2
Internet and digital economics: principles, methods and applications
Cambridge University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-67184-2

Доступно
1 из 1
Книга
Chaffey, D.
Internet marketing: strategy, implementation and practice
Pearson Education, 2006 г.
ISBN 0-273-69405-7
Chaffey, D.
Internet marketing: strategy, implementation and practice
Pearson Education, 2006 г.
ISBN 0-273-69405-7

Доступно
1 из 1
Книга
Fox, S. C.
Internet riches: the simple money-making secrets of online millionaires
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0995-4
Fox, S. C.
Internet riches: the simple money-making secrets of online millionaires
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0995-4

Доступно
1 из 1
Книга
Qin, Z.
Introduction to E-commerce
Tsinghua University Press, Springer, 2009 г.
ISBN 978-7-302-16323-7
Qin, Z.
Introduction to E-commerce
Tsinghua University Press, Springer, 2009 г.
ISBN 978-7-302-16323-7

Экз. чит. зала
Книга
Ross, D. F.
Introduction to e-supply chain management: engaging technology to build market-winning business partnerships
St. Lucie Press, 2003 г.
ISBN 1-574-44324-0
Ross, D. F.
Introduction to e-supply chain management: engaging technology to build market-winning business partnerships
St. Lucie Press, 2003 г.
ISBN 1-574-44324-0

Экз. чит. зала
Книга
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: [enabling and transforming business] : international student version
John Wiley & Sons, 2011 г.
ISBN 978-0-470-55310-7
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: [enabling and transforming business] : international student version
John Wiley & Sons, 2011 г.
ISBN 978-0-470-55310-7

Экз. чит. зала
Книга
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: supporting and transforming business
John Wiley & Sons, 2007 г.
ISBN 0-471-73636-8
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: supporting and transforming business
John Wiley & Sons, 2007 г.
ISBN 0-471-73636-8

Доступно
1 из 1
Книга
Chaston, I.
Knowledge-based marketing: the twenty-first century competitive edge
SAGE Publications, 2004 г.
ISBN 1-412-90003-4
Chaston, I.
Knowledge-based marketing: the twenty-first century competitive edge
SAGE Publications, 2004 г.
ISBN 1-412-90003-4

Доступно
1 из 2

Доступно
1 из 2
Книга
Wang, F. F.
Law of electronic commercial transactions: contemporary issues in the EU, US and China
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-83224-3
Wang, F. F.
Law of electronic commercial transactions: contemporary issues in the EU, US and China
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-83224-3

Доступно
1 из 1
Книга
Weintraut, J. N.
Lightspeed business: find it, fund it, build it when there's no margin for error
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-41972-9
Weintraut, J. N.
Lightspeed business: find it, fund it, build it when there's no margin for error
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-41972-9

Доступно
1 из 2
Книга
Reynolds, J.
Logistics and fulfillment for e-business: a practical guide to mastering back office functions for online commerce
CMP Books, 2001 г.
ISBN 1-578-20074-1
Reynolds, J.
Logistics and fulfillment for e-business: a practical guide to mastering back office functions for online commerce
CMP Books, 2001 г.
ISBN 1-578-20074-1

Экз. чит. зала

Экз. чит. зала
Книга
Barnatt, C.
Management strategy and information technology: text and readings
International Thomson Business Press, 1996 г.
ISBN 0-412-74950-5
Barnatt, C.
Management strategy and information technology: text and readings
International Thomson Business Press, 1996 г.
ISBN 0-412-74950-5

Экз. чит. зала
Книга
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2001 г.
ISBN 0-471-32001-3
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2001 г.
ISBN 0-471-32001-3

Доступно
1 из 2
Книга
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2006 г.
ISBN 0-471-71538-7
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2006 г.
ISBN 0-471-71538-7

Доступно
1 из 1
Книга
O'Keefe, P.
Managing online forums: everything you need to know to create and run successful community discussion boards
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0197-2
O'Keefe, P.
Managing online forums: everything you need to know to create and run successful community discussion boards
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0197-2

Доступно
1 из 1
Книга
Rosenbloom, B.
Marketing channels: a management view
South-Western, Thomson, 2004 г.
ISBN 0-324-18693-2
Rosenbloom, B.
Marketing channels: a management view
South-Western, Thomson, 2004 г.
ISBN 0-324-18693-2

Доступно
1 из 1
Книга
Simakova, E.
Marketing technologies: corporate cultures and technological change
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-62477-0
Simakova, E.
Marketing technologies: corporate cultures and technological change
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-62477-0

Доступно
1 из 1
Книга
May, P.
Mobile commerce: opportunities, applications, and technologies of wireless business
Cambridge University Press, 2001 г.
ISBN 0-521-79756-X
May, P.
Mobile commerce: opportunities, applications, and technologies of wireless business
Cambridge University Press, 2001 г.
ISBN 0-521-79756-X

Доступно
1 из 1
Книга
Modern entrepreneurship and e-business innovations
ISBN 978-1-466-62946-2
Modern entrepreneurship and e-business innovations
Серия: Premier reference source
Business Science Reference, 2013 г.ISBN 978-1-466-62946-2

Доступно
1 из 1

Доступно
1 из 1
Книга
Hackl, C.
Navigating the metaverse: a guide to limitless possibilities in a web 3.0 world
Wiley, 2022 г.
ISBN 9781119898993
Hackl, C.
Navigating the metaverse: a guide to limitless possibilities in a web 3.0 world
Wiley, 2022 г.
ISBN 9781119898993

Доступно
1 из 3

Доступно
1 из 2
Книга
Вейнанд, Й.
Onlife. Ритейл будущего: что нужно сделать сегодня, чтобы быть лидером отрасли завтра
ISBN 9785041025458
Вейнанд, Й.
Onlife. Ритейл будущего: что нужно сделать сегодня, чтобы быть лидером отрасли завтра
Серия: Сер. "Лучший мировой опыт"
Эксмо, Бомбора, 2021 г.ISBN 9785041025458

Экз. чит. зала
Книга
Heizer, J.
Operations management: flexible version
Pearson Education, 2007 г.
ISBN 0-13-237060-3
Heizer, J.
Operations management: flexible version
Pearson Education, 2007 г.
ISBN 0-13-237060-3

Доступно
1 из 1

Экз. чит. зала
Книга
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2016 г.
ISBN 9780393249132
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2016 г.
ISBN 9780393249132

Доступно
1 из 2
Книга
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2017 г.
ISBN 9780393354355
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2017 г.
ISBN 9780393354355