Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Экономика предпринимательства (бизнеса). Экономика предприятия
----> электронный бизнес, электронная коммерция
Печать списка
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Нет экз.
Экз. чит. зала
Нет экз.
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 2
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2
--> Экономика предпринимательства (бизнеса). Экономика предприятия
----> электронный бизнес, электронная коммерция
Рубрика
- Название:
- электронный бизнес, электронная коммерция
Печать списка
Связанные описания:
Нет экз.
Электронные книги
Global e-commerce: impacts of national environment and policy
Cambridge University Press, 2006 г.
ISBN 9780511240683
Global e-commerce: impacts of national environment and policy
Cambridge University Press, 2006 г.
ISBN 9780511240683
Доступно
1 из 1
Книга
Holden, G.
Go Google: 20 ways to reach more customers and build revenue with Google business tools
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-8059-5
Holden, G.
Go Google: 20 ways to reach more customers and build revenue with Google business tools
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-8059-5
Доступно
1 из 1
Книга
Grocery e-commerce: consumer behaviour and business strategies
Edward Elgar, 2005 г.
ISBN 1-84542-298-8
Grocery e-commerce: consumer behaviour and business strategies
Edward Elgar, 2005 г.
ISBN 1-84542-298-8
Доступно
1 из 1
Книга
Levine, M.
Guerrilla P.R. wired: waging a successful publicity campaign online, offline, and everywhere in between
McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07-138232-1
Levine, M.
Guerrilla P.R. wired: waging a successful publicity campaign online, offline, and everywhere in between
McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07-138232-1
Нет экз.
Экз. чит. зала
Книга
Handbook of integrated risk management for E-business: measuring, modeling, and managing risk
J.Ross Publishing, 2005 г.
ISBN 1-932159-07-X
Handbook of integrated risk management for E-business: measuring, modeling, and managing risk
J.Ross Publishing, 2005 г.
ISBN 1-932159-07-X
Нет экз.
Электронные книги
Handbook of research in mobile business: technical, methodological, and social perspectives
Idea Group Reference, 2006 г.
ISBN 9781591408185
Handbook of research in mobile business: technical, methodological, and social perspectives
Idea Group Reference, 2006 г.
ISBN 9781591408185
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 2
Книга
Bouwman, H.
Information and communication technology in organizations: adoption, implementation, use and effects
SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 1-412-90090-5
Bouwman, H.
Information and communication technology in organizations: adoption, implementation, use and effects
SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 1-412-90090-5
Доступно
1 из 1
Книга
Sharma, S.
Information security and cyber laws
ISBN 978-81-259-4265-8
Sharma, S.
Information security and cyber laws
Серия: VIKAS-GBTU Students' series
Vikas Piblishing House PVT LTD, 2011 г.ISBN 978-81-259-4265-8
Экз. чит. зала
Книга
Alter, S.
Information systems: a management perspective
ISBN 0-201-52108-3
Alter, S.
Information systems: a management perspective
Серия: World student series
Addison Wesley Longman, 1999 г.ISBN 0-201-52108-3
Экз. чит. зала
Книга
Huber, M. W.
Information systems: creating business value
John Wiley & Sons, 2008 г.
ISBN 978-0-471-26582-5
Huber, M. W.
Information systems: creating business value
John Wiley & Sons, 2008 г.
ISBN 978-0-471-26582-5
Экз. чит. зала
Книга
Alter, S.
Information systems: foundation of E-Business
Pearson Education, 2002 г.
ISBN 0-13-043242-3
Alter, S.
Information systems: foundation of E-Business
Pearson Education, 2002 г.
ISBN 0-13-043242-3
Доступно
1 из 2
Книга
Turban, E.
Information technology for management: transforming business in the digital economy
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-21533-3
Turban, E.
Information technology for management: transforming business in the digital economy
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-21533-3
Доступно
1 из 1
Книга
Information technology policy and the digital divide: lessons for developing countries
Edward Elgar, 2004 г.
ISBN 1-84376-413-X
Information technology policy and the digital divide: lessons for developing countries
Edward Elgar, 2004 г.
ISBN 1-84376-413-X
Доступно
1 из 2
Книга
Inside the communication revolution: evolving patterns of social and technical interaction
Oxford University Press, 2002 г.
ISBN 0-19-829656-8
Inside the communication revolution: evolving patterns of social and technical interaction
Oxford University Press, 2002 г.
ISBN 0-19-829656-8
Доступно
1 из 1
Книга
Pagell, R. A.
International business information: how to find it, how to use it
Fitzroy Dearborn Publishers, 1999 г.
ISBN 1-579-58093-9
Pagell, R. A.
International business information: how to find it, how to use it
Fitzroy Dearborn Publishers, 1999 г.
ISBN 1-579-58093-9
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Internet and digital economics: principles, methods and applications
Cambridge University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-67184-2
Internet and digital economics: principles, methods and applications
Cambridge University Press, 2008 г.
ISBN 978-0-521-67184-2
Доступно
1 из 1
Книга
Chaffey, D.
Internet marketing: strategy, implementation and practice
Pearson Education, 2006 г.
ISBN 0-273-69405-7
Chaffey, D.
Internet marketing: strategy, implementation and practice
Pearson Education, 2006 г.
ISBN 0-273-69405-7
Доступно
1 из 1
Книга
Fox, S. C.
Internet riches: the simple money-making secrets of online millionaires
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0995-4
Fox, S. C.
Internet riches: the simple money-making secrets of online millionaires
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0995-4
Доступно
1 из 1
Книга
Qin, Z.
Introduction to E-commerce
Tsinghua University Press, Springer, 2009 г.
ISBN 978-7-302-16323-7
Qin, Z.
Introduction to E-commerce
Tsinghua University Press, Springer, 2009 г.
ISBN 978-7-302-16323-7
Экз. чит. зала
Книга
Ross, D. F.
Introduction to e-supply chain management: engaging technology to build market-winning business partnerships
St. Lucie Press, 2003 г.
ISBN 1-574-44324-0
Ross, D. F.
Introduction to e-supply chain management: engaging technology to build market-winning business partnerships
St. Lucie Press, 2003 г.
ISBN 1-574-44324-0
Экз. чит. зала
Книга
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: [enabling and transforming business] : international student version
John Wiley & Sons, 2011 г.
ISBN 978-0-470-55310-7
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: [enabling and transforming business] : international student version
John Wiley & Sons, 2011 г.
ISBN 978-0-470-55310-7
Экз. чит. зала
Книга
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: supporting and transforming business
John Wiley & Sons, 2007 г.
ISBN 0-471-73636-8
Rainer, R. K.
Introduction to information systems: supporting and transforming business
John Wiley & Sons, 2007 г.
ISBN 0-471-73636-8
Доступно
1 из 1
Книга
Chaston, I.
Knowledge-based marketing: the twenty-first century competitive edge
SAGE Publications, 2004 г.
ISBN 1-412-90003-4
Chaston, I.
Knowledge-based marketing: the twenty-first century competitive edge
SAGE Publications, 2004 г.
ISBN 1-412-90003-4
Доступно
1 из 2
Доступно
1 из 2
Книга
Wang, F. F.
Law of electronic commercial transactions: contemporary issues in the EU, US and China
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-83224-3
Wang, F. F.
Law of electronic commercial transactions: contemporary issues in the EU, US and China
Routledge, 2014 г.
ISBN 978-0-415-83224-3
Доступно
1 из 1
Книга
Weintraut, J. N.
Lightspeed business: find it, fund it, build it when there's no margin for error
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-41972-9
Weintraut, J. N.
Lightspeed business: find it, fund it, build it when there's no margin for error
John Wiley & Sons, 2002 г.
ISBN 0-471-41972-9
Доступно
1 из 2
Книга
Reynolds, J.
Logistics and fulfillment for e-business: a practical guide to mastering back office functions for online commerce
CMP Books, 2001 г.
ISBN 1-578-20074-1
Reynolds, J.
Logistics and fulfillment for e-business: a practical guide to mastering back office functions for online commerce
CMP Books, 2001 г.
ISBN 1-578-20074-1
Экз. чит. зала
Экз. чит. зала
Книга
Barnatt, C.
Management strategy and information technology: text and readings
International Thomson Business Press, 1996 г.
ISBN 0-412-74950-5
Barnatt, C.
Management strategy and information technology: text and readings
International Thomson Business Press, 1996 г.
ISBN 0-412-74950-5
Экз. чит. зала
Книга
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2001 г.
ISBN 0-471-32001-3
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2001 г.
ISBN 0-471-32001-3
Доступно
1 из 2
Книга
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2006 г.
ISBN 0-471-71538-7
Pearlson, K. E.
Managing and using information systems: a strategic approach
John Wiley & Sons, 2006 г.
ISBN 0-471-71538-7
Доступно
1 из 1
Книга
O'Keefe, P.
Managing online forums: everything you need to know to create and run successful community discussion boards
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0197-2
O'Keefe, P.
Managing online forums: everything you need to know to create and run successful community discussion boards
AMACOM, 2008 г.
ISBN 978-0-8144-0197-2
Доступно
1 из 1
Книга
Rosenbloom, B.
Marketing channels: a management view
South-Western, Thomson, 2004 г.
ISBN 0-324-18693-2
Rosenbloom, B.
Marketing channels: a management view
South-Western, Thomson, 2004 г.
ISBN 0-324-18693-2
Доступно
1 из 1
Книга
Simakova, E.
Marketing technologies: corporate cultures and technological change
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-62477-0
Simakova, E.
Marketing technologies: corporate cultures and technological change
Routledge, 2013 г.
ISBN 978-0-415-62477-0
Доступно
1 из 1
Книга
May, P.
Mobile commerce: opportunities, applications, and technologies of wireless business
Cambridge University Press, 2001 г.
ISBN 0-521-79756-X
May, P.
Mobile commerce: opportunities, applications, and technologies of wireless business
Cambridge University Press, 2001 г.
ISBN 0-521-79756-X
Доступно
1 из 1
Книга
Modern entrepreneurship and e-business innovations
ISBN 978-1-466-62946-2
Modern entrepreneurship and e-business innovations
Серия: Premier reference source
Business Science Reference, 2013 г.ISBN 978-1-466-62946-2
Доступно
1 из 1
Доступно
1 из 1
Книга
Hackl, C.
Navigating the metaverse: a guide to limitless possibilities in a web 3.0 world
Wiley, 2022 г.
ISBN 9781119898993
Hackl, C.
Navigating the metaverse: a guide to limitless possibilities in a web 3.0 world
Wiley, 2022 г.
ISBN 9781119898993
Доступно
1 из 3
Доступно
1 из 2
Книга
Вейнанд, Й.
Onlife. Ритейл будущего: что нужно сделать сегодня, чтобы быть лидером отрасли завтра
ISBN 9785041025458
Вейнанд, Й.
Onlife. Ритейл будущего: что нужно сделать сегодня, чтобы быть лидером отрасли завтра
Серия: Сер. "Лучший мировой опыт"
Эксмо, Бомбора, 2021 г.ISBN 9785041025458
Экз. чит. зала
Книга
Heizer, J.
Operations management: flexible version
Pearson Education, 2007 г.
ISBN 0-13-237060-3
Heizer, J.
Operations management: flexible version
Pearson Education, 2007 г.
ISBN 0-13-237060-3
Доступно
1 из 1
Экз. чит. зала
Книга
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2016 г.
ISBN 9780393249132
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2016 г.
ISBN 9780393249132
Доступно
1 из 2
Книга
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2017 г.
ISBN 9780393354355
Parker, G. G.
Platform revolution: how networked markets are transforming the economy and how to make them work for you
W. W. Norton & Company, 2017 г.
ISBN 9780393354355
Экз. чит. зала
Доступно
1 из 2