Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Cappo, J. - The future of advertising
Cappo, J. - The future of advertising
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Cappo, J.
The future of advertising : new media, new clients, new consumers in the post-television age
Издательство: McGraw-Hill, 2003 г.
ISBN 0-07-140315-9
Автор: Cappo, J.
The future of advertising : new media, new clients, new consumers in the post-television age
Издательство: McGraw-Hill, 2003 г.
ISBN 0-07-140315-9
Книга
65 C20
Cappo, J.
The future of advertising: new media, new clients, new consumers in the post-television age / J. Cappo. – Chicago [etc.]: McGraw-Hill, 2003. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-07-140315-9.
659
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
21442 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 C20
65 C20
Cappo, J.
The future of advertising: new media, new clients, new consumers in the post-television age / J. Cappo. – Chicago [etc.]: McGraw-Hill, 2003. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-07-140315-9.
659
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
21442 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 C20