Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Consumer behavior II
Consumer behavior II
Многотомник
Автор:
Consumer behavior II : the meaning of consumption
Серия: SAGE library in business and management
Издательство: SAGE Publications, 2006 г.
ISBN 1-412-90842-6
Автор:
Consumer behavior II : the meaning of consumption
Серия: SAGE library in business and management
Издательство: SAGE Publications, 2006 г.
ISBN 1-412-90842-6
Многотомник
Consumer behavior II: the meaning of consumption / Ed. by M. K. Hogg. – Thousand Oaks [etc.]: SAGE Publications, 2006. – (SAGE library in business and management) . – На англ. яз. - ISBN 1-412-90842-6.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : поведение потребителей = consumer behaviour
Consumer behavior II: the meaning of consumption / Ed. by M. K. Hogg. – Thousand Oaks [etc.]: SAGE Publications, 2006. – (SAGE library in business and management) . – На англ. яз. - ISBN 1-412-90842-6.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : поведение потребителей = consumer behaviour