Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Shaking the foundations: the origins of relationship marketing
Shaking the foundations: the origins of relationship marketing
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор:
Relationship marketing. Vol.1: Shaking the foundations: the origins of relationship marketing
2006 г.
ISBN 1-412-90866-3
Автор:
Relationship marketing. Vol.1: Shaking the foundations: the origins of relationship marketing
2006 г.
ISBN 1-412-90866-3
Многотомник
Relationship marketing: set of 3 vol. / Ed. by J. Egan, M. J. Harker. – London [etc.]: SAGE Publications, 2006. – (SAGE library in business and management) . – На англ. яз. - ISBN 1-412-90866-3.
Книга
339.1 R41
Vol.1 : Shaking the foundations: the origins of relationship marketing / Ed. by J. Egan. – 2006. – 362 с. – На англ. яз. - ISBN 1-412-90866-3.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : отношения с покупателями = consumer relations
26026 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 R41
Relationship marketing: set of 3 vol. / Ed. by J. Egan, M. J. Harker. – London [etc.]: SAGE Publications, 2006. – (SAGE library in business and management) . – На англ. яз. - ISBN 1-412-90866-3.
Книга
339.1 R41
Vol.1 : Shaking the foundations: the origins of relationship marketing / Ed. by J. Egan. – 2006. – 362 с. – На англ. яз. - ISBN 1-412-90866-3.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : отношения с покупателями = consumer relations
26026 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 R41