Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Halve, A. B. - Planning for power advertising
Halve, A. B. - Planning for power advertising
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Halve, A. B.
Planning for power advertising : a user's manual for students and practitioners
Издательство: Response Books, SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 0-7619-3354-9
Автор: Halve, A. B.
Planning for power advertising : a user's manual for students and practitioners
Издательство: Response Books, SAGE Publications, 2005 г.
ISBN 0-7619-3354-9
Книга
65 H18
Halve, A. B.
Planning for power advertising: a user's manual for students and practitioners / A. B. Halve. – Thousand Oaks [etc.]: Response Books: SAGE Publications, 2005. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7619-3354-9.
659.1
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
25958 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 H18
65 H18
Halve, A. B.
Planning for power advertising: a user's manual for students and practitioners / A. B. Halve. – Thousand Oaks [etc.]: Response Books: SAGE Publications, 2005. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7619-3354-9.
659.1
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
25958 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 H18