Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Haig, M. - Brand failures
Haig, M. - Brand failures
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Haig, M.
Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time
Издательство: Kogan Page, 2006 г.
ISBN 0-7494-4433-9
Автор: Haig, M.
Brand failures : the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time
Издательство: Kogan Page, 2006 г.
ISBN 0-7494-4433-9
Книга
339.1 H17
Haig, M.
Brand failures: the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time / M. Haig. – London; Philadelphia: Kogan Page, 2006. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4433-9.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26348 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 H17
339.1 H17
Haig, M.
Brand failures: the truth about the 100 biggest branding mistakes of all time / M. Haig. – London; Philadelphia: Kogan Page, 2006. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4433-9.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26348 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 H17