Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Gelder van, S. - Global brand strategy
Gelder van, S. - Global brand strategy
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Gelder van, S.
Global brand strategy : unlocking branding potential across countries, cultures and markets
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4469-X
Автор: Gelder van, S.
Global brand strategy : unlocking branding potential across countries, cultures and markets
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4469-X
Книга
339.1 G34
Gelder van, S.
Global brand strategy: unlocking branding potential across countries, cultures and markets / S. Gelder van. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4469-X.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26451 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 G34
339.1 G34
Gelder van, S.
Global brand strategy: unlocking branding potential across countries, cultures and markets / S. Gelder van. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 260 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4469-X.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26451 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 G34