Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Wreden, N. - Profit brand
Wreden, N. - Profit brand
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Wreden, N.
Profit brand : how to increase the profitability, accountability, and sustainability of brands
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4465-7
Автор: Wreden, N.
Profit brand : how to increase the profitability, accountability, and sustainability of brands
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4465-7
Книга
339.1 W87
Wreden, N.
Profit brand: how to increase the profitability, accountability, and sustainability of brands / N. Wreden. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 208 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4465-7.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26702 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W87
339.1 W87
Wreden, N.
Profit brand: how to increase the profitability, accountability, and sustainability of brands / N. Wreden. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 208 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4465-7.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26702 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W87