Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Haywood, R. - Corporate reputation, the brand and the bottom line
Haywood, R. - Corporate reputation, the brand and the bottom line
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Haywood, R.
Corporate reputation, the brand and the bottom line : powerful proven communication strategies for maximizing value
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4408-8
Автор: Haywood, R.
Corporate reputation, the brand and the bottom line : powerful proven communication strategies for maximizing value
Издательство: Kogan Page, 2005 г.
ISBN 0-7494-4408-8
Книга
65 H41
Haywood, R.
Corporate reputation, the brand and the bottom line: powerful proven communication strategies for maximizing value / R. Haywood. – 3rd ed. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 320 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4408-8.
659.4
общий = Паблик Рилейшнз. Связи с общественностью
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26381 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 H41
65 H41
Haywood, R.
Corporate reputation, the brand and the bottom line: powerful proven communication strategies for maximizing value / R. Haywood. – 3rd ed. – London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005. – 320 с. – На англ. яз. - ISBN 0-7494-4408-8.
659.4
общий = Паблик Рилейшнз. Связи с общественностью
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
26381 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 H41