Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Aaker, D. A. - Brand portfolio strategy
Aaker, D. A. - Brand portfolio strategy

Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Aaker, D. A.
Brand portfolio strategy : creating relevance, differentiation, energy, leverage and clarity
Издательство: The Free Press, Simon & Schuster, 2004 г.
ISBN 0-7432-4938-0
Автор: Aaker, D. A.
Brand portfolio strategy : creating relevance, differentiation, energy, leverage and clarity
Издательство: The Free Press, Simon & Schuster, 2004 г.
ISBN 0-7432-4938-0
Книга
339.1 A11
Aaker, D. A.
Brand portfolio strategy: creating relevance, differentiation, energy, leverage and clarity / D. A. Aaker. – New York [etc.]: The Free Press: Simon & Schuster, 2004. – 343 с. – На англ. яз. – ISBN 0-7432-4938-0.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
27667 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 A11
339.1 A11
Aaker, D. A.
Brand portfolio strategy: creating relevance, differentiation, energy, leverage and clarity / D. A. Aaker. – New York [etc.]: The Free Press: Simon & Schuster, 2004. – 343 с. – На англ. яз. – ISBN 0-7432-4938-0.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
27667 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 A11