Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Wreden, N. - Profit brand
Wreden, N. - Profit brand
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Wreden, N.
Profit brand : how to increase the profitability, accountability and sustainability of your brand
Издательство: Kogan Page, 2007 г.
ISBN 978-0-7494-5018-2
Автор: Wreden, N.
Profit brand : how to increase the profitability, accountability and sustainability of your brand
Издательство: Kogan Page, 2007 г.
ISBN 978-0-7494-5018-2
Книга
339.1 W87
Wreden, N.
Profit brand: how to increase the profitability, accountability and sustainability of your brand / N. Wreden. – London; Philadelphia: Kogan Page, 2007. – 210 с. – На англ. яз. - ISBN 978-0-7494-5018-2.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
33720 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W87
339.1 W87
Wreden, N.
Profit brand: how to increase the profitability, accountability and sustainability of your brand / N. Wreden. – London; Philadelphia: Kogan Page, 2007. – 210 с. – На англ. яз. - ISBN 978-0-7494-5018-2.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
33720 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W87