Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Wileman, A. - Retail power plays: from trading to brand leadership
Wileman, A. - Retail power plays: from trading to brand leadership
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Wileman, A.
Retail power plays: from trading to brand leadership : strategies for building retail brand value
Издательство: Macmillan Business, 1997 г.
ISBN 0-333-68527-X
Автор: Wileman, A.
Retail power plays: from trading to brand leadership : strategies for building retail brand value
Издательство: Macmillan Business, 1997 г.
ISBN 0-333-68527-X
Книга
339.1 W68
Wileman, A.
Retail power plays: from trading to brand leadership: strategies for building retail brand value / A. Wileman, M. Jary. – Basingstoke: Macmillan Business, 1997. – 280 с. – На англ. яз. - ISBN 0-333-68527-X.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
общий = Маркетинг = marketing : потребительских товаров = consumer goods marketing
3122 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W68
339.1 W68
Wileman, A.
Retail power plays: from trading to brand leadership: strategies for building retail brand value / A. Wileman, M. Jary. – Basingstoke: Macmillan Business, 1997. – 280 с. – На англ. яз. - ISBN 0-333-68527-X.
339.138
общий = Маркетинг = marketing : создание товарных марок (брендинг) = branding
общий = Маркетинг = marketing : потребительских товаров = consumer goods marketing
3122 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 339.1 W68