Поиск :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Katz, H. - The media handbook
Katz, H. - The media handbook
Доступно
1 из 1
1 из 1
Книга
Автор: Katz, H.
The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
Серия: LEA's communication series
Издательство: Lawrence Erlbaum Associates, 2003 г.
ISBN 0-8058-4268-3
Автор: Katz, H.
The media handbook : a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying
Серия: LEA's communication series
Издательство: Lawrence Erlbaum Associates, 2003 г.
ISBN 0-8058-4268-3
Книга
65 K23
Katz, H.
The media handbook: a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying / H. Katz. – 2nd ed. – Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates, 2003. – 185 с. – (LEA's communication series) . – На англ. яз. - ISBN 0-8058-4268-3.
659
общий = Средства массовой информации : реклама в средствах массовой информации
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
18457 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 K23
65 K23
Katz, H.
The media handbook: a complete guide to advertising media selection, planning, research, and buying / H. Katz. – 2nd ed. – Mahwah: Lawrence Erlbaum Associates, 2003. – 185 с. – (LEA's communication series) . – На англ. яз. - ISBN 0-8058-4268-3.
659
общий = Средства массовой информации : реклама в средствах массовой информации
общий = Маркетинг = marketing : реклама = advertising
18457 ин Библиотека НИУ ВШЭ Покровский б-р, контр. экз. : Pokrovsky blvd., Single copy Научный 65 K23